tess27 jonathan kom 23.12.06 Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 når jeg gjesper el tar og puster godt inn gjør det "vondt" særlig når jeg gjesper.. huff.. er det pga livmoren er høyt oppe???
popkind Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Høres ikke godt ut... Men det er kanskje ikke så rart når lunger og innvoller blir presset oppover, bare se dette bilde: http://www.babyverden.no/templates/Article____380.aspx Klem
Snupidupi Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Æ har problema med å pust orntli... må verkeli ta i førr å trekk pusten djupt... lægen sa at det va førr at babisn præssa på... så det e sekkert det som skjer me dæ også... Håpa du ikke har det sånn heile tia da
MM med spire Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Når jeg titta på den animasjonen, så skjønner jeg hvorfor jeg puster tungt iblandt ja )
tess27 jonathan kom 23.12.06 Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2006 jafytti hehe er ikke rart en puster tungt og at fordøyelsen er treg haha:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå