Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 hei. noen der som har vært kvalm utover uke 12? og når gav det seg?
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Vet ikke om det er dette svaret du vil ha... men jeg har i hvert fall spydd fram til fødsel... Det har imidlertid blitt betraktelig mye bedre fra uke 20. Har da sluppet den konstante kvalmen, og i noen svangerskap nesten ikke vært kvalm i det hele tatt. (Før 9. måned, da har det kommet tilbake igjen...) Tja, har ellers flere venner som syns de er blitt bra fra uke16. Er selv snart ferdig med uke 17, fortsatt kvalm, men tror det er litt bedre enn det var i uke 12 i hvert fall... Lykke til da, kanskje det gir seg i morgen????
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg ble kvalm i uke 6 og full sykemelding, bodde nesten på do. Er nå 19+0 og fortsatt kvalm, er blitt endel bedre, men er fortsatt fullt sykemeldt... Ganske lei nå, amen i morgen skal jeg på ordinær ul.. gleder meg ihjel.. håper vi får vite kjønn:O)
seff Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Ble kvalm i uke 6, og det varte til ca uke 18. Men det var verst fram til uke 13-14 ca, da var det snakk om helt sinnsyk kvalme.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 Hei. det var jeg som startet inlegget. har hatt invalidiserende kvale sia uke 4 ,full sykemelding fra uke 9. er i uke 15 og er blitt ganske mye bedre. så da er det vel håp om at kvalmen gir seg for en kort stund slik at man få jobbet litt. jeg har regelrett kastet opp hver dag , og har bare måtte holde sengen. alle hjelpemiddel er prøvd. mitt andre sv skap og var ikke så dårlig første gangen. takk for svar. det er bare å se realitetn i øynene det er ikke sikkert at det gir seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå