enti Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 hei så du bor på vestli. det gjør jeg og. hvor bor du og hor gammel er bebien din ) min datter er 6,5 mnd kanskje vi kan trille??
-carina- Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Heisann! Så koselig da! ) Jeg bor på Vestli, men litt mot Stovner, ned mot golfbanen... ) Min lille gutt er 11 uker gammel. Hadde vært koselig med trilletreff en dag! Eneste som er litt kjedelig er at han ikke er så skrekkelig glad i å ligge i vogna, så beste for meg er at det er litt greit vær. Ganske ofte han må opp på skulderen i stedet for å ligge i vogna... :o/ Har kjøpt meg Ergo-sele, så bare han blir bittelitt større skal jeg begynne å bruke den! ) Jeg går på treff med barselgruppa på helsestasjonen på tirsdager og med juli-klubben (DIB) på onsdager... Ellers har jeg ingen faste avtaler! )
enti Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2006 hei nå er jeg her igjen vet du kan vi ikke mailes?? [email protected] ) eller har du msn???
enti Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2006 hei tror jeg autoriserte deg, er ikke helt sikker, gikk litt fort....... )
-carina- Skrevet 10. oktober 2006 #7 Skrevet 10. oktober 2006 Heisann! Jeg sendte deg en mail i går.... Kanskje ikke du fikk den? ) Prøver å sende den på nytt igjen, jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå