4blir5 ¤KS 02.07.09¤ Skrevet 8. oktober 2006 #1 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hei hei:) Så at du hadde innsetting den dag jeg hadde uttak! Jeg satt inn på onsdagen jeg så da er vi nokså likt i løypa:) Håper det går bra me deg, og så håpe eg du snart ser det magiske blå krysset:) Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6605119-jeanette25/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeanette26 Skrevet 8. oktober 2006 #2 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hei Hei...Takk for lykkeønskningene...Dette er utrolig spennede...har så dårlig tålmodighet,har så lyst å vite noe,men men..sånn er det vel for alle...Jeg tenker noen ganger at dette går bra,også noen ganger faller jeg ned igjen og tenker nei med min flaks så går ikke dette..men det er vel normalt og tenkte sånn..tror jeg..:) Hvilken klinikk er du under??? Vi har vært på haukeland...Hentet jo ut..hele 26 egg...helt vilt...:) 11 er blitt bekfruktet..og det egget som de ført tilbake hadde delt seg helt til 8...velger å tro at det er bra...hehe:) HAr du kjent noe spesielt under denne ruge tiden?? Jeg hadde litt murringer de første 4 dagen,men nå kjenner jeg egentlig ikke så mye...litt stikkninger sånn av og til...Så nå velger jeg å tro at hvis jeg hadde blitt gravid på "naturlig måte" så hadde jeg jo ikke merket noe enda...:) Mamma er så opptimist da..hun er så søt..krysser av på kalenderen hverdag..hehe Men nå må jeg legge meg å ta vare på den lille spiren min...:) Du må ha masse lykke til med rugingen...krysser alt som går ann å krysse for deg og alle de andre som er håpere her inne...Det er så godt å ha denne siden...Takk til alle for at dere er her...:) Håper å høre fra deg igjen og hvordan det går med deg.... Stor Klem fra meg... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6605119-jeanette25/#findComment-6610559 Del på andre sider Flere delingsvalg…
4blir5 ¤KS 02.07.09¤ Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 9. oktober 2006 Halloen:) Ja må sei du er jo reine rugemaskinen:) 26 egg e jo i massevis, kjempe flott:) Itte mye om og men fikk me ut 15, 12 ble befruktet og fikk 4 på frys samt ett inn så e veeeeldig gla for det:) 18 dager på puregon ble det, men meget fint resultat!! Bare et stort smil på meg den dagen:) Men som du sa det går opp og ned, svinge fort mellom positivt og negativt... Etter uttak ble jeg lett overstimulert og var det til 2 dager etter innsetting og nå vet eg ikkje.. Føle ikkje noe særlig.. Men det e så tidlig og strengt tatt så kjenne me jo ingenting heller på den naturlige måten, så kjenne egentlig ikkje etter lenger:) E vel på rugedag 5 nå så e nå ein stund igjen før eg kan teste.. Kor lenge eg klare og holde meg e ikkje godt å sei!! For å vera ærlig så føle eg at det ikkje har gått vår vei, vet ikkje korfor.. Veeeldig dumt å føle sånn men den henge godt igjen.. POSITIVE tanker... hmmmm ja kor fløy de hen denne regnfulle oktober kveld:) Komme nok snart, bare ute å lufte vede litt:) Du har og ein sånn søt mor, min og hu e positiv for oss begge, deilig det:) De e skjønne og ein fantastisk støtte oppi alt:) Krysse fingrene for deg ein masse eg:) Hold meg oppdatert:) Ha ein fine kveld videre!! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6605119-jeanette25/#findComment-6624759 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeanette26 Skrevet 9. oktober 2006 #4 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hei hei...Men du kjære søte snille deg du må ikke gi opp enda...Jeg skal tenke postive tanker for deg også...!! Hun sykepleiere som vi har å forholde oss til har sagt til meg uttallige ganger at det er viktig å holde motet oppe ,selvom det er lettere sagt enn gjordt.... Dette er utrolig kjekt med mødre som bryr seg...Mamma holder på å samle en liten kasse med masse ole brum ting til babyer som jeg skal få den dagen jeg ser den blå streken...Jeg er nemelig hektet på Ole brum...han er bare såååååååååå søt...hehehe...:) Små barn store gleder heter det vel...:) Jeg var akkurat på grense til å bli overstimulert såpass at de ville kanskje avbryte behandlingen så jeg ble ganske glad da legen så vi kunne fortsette....!! Så nå er det bare og finne frem varmeputen og snakke fint til den lille spiren..og håpe på det beste...:) Ha en fin kveld du også.. Klem:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6605119-jeanette25/#findComment-6624958 Del på andre sider Flere delingsvalg…
4blir5 ¤KS 02.07.09¤ Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hei hei:) Hvordan går det me deg??? Har dere bestemt dere for når dere evt skal starte igjen?? Jeg fikk mensen i går jeg... Faen i h..........................!!!! Det va vondt, og på en rar måte føles det tomt.. Der var jo ingenting som festet seg, men kanskje det føles litt tomt for nå visste eg jo at der va et bra egg inni der... Vel nå skal eg ringe opp å høre om ka tid vi kan ta 1 fryseforsøk:) Må ha noe å se frem til, må holde håpet oppe:) Håpe du får en fin helg, og at det går bedre me deg!! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6605119-jeanette25/#findComment-6681654 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeanette26 Skrevet 14. oktober 2006 #6 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hei Hei... Joda det går litt bedre nå...Har liksom fått noen dager til å få det litt på avstand...Skal på Haukeland på mandag og ta blodprøven..selv om jeg ikke har så lyst...vet jo svaret...men men...Jeg skal begynne på pergotime på nyttårsaften av alle dager...så da blir det innsetting av nytt egg i midten av januar..sånn ca... Gruer meg egentlig til det..er så redd for at det skal gå samme veien igjen...Og det var en ubeskrivelig vondt følelse..Jeg trodde jeg var godt forberedt på at det kunne gå den veien ..men nei..det var verre enn jeg trodde..Men men tar en dag av gangen.... Det var jo veldiiiiig trist at du har begynt å blø...Vet akkurat hvilkene følselser det setter igang...Stoooorr klem til deg.. (Akkurat som det hjelper..hehe) Har du fått ringt og hørt når dere kan få nytt forsøk??? Håper det går bra med deg til slutt...Eller det vil si det skal det...:)Tro meg dette skal vi klare...:) Ha en fin helg du også...:)Husk å ta vare på hverandre.. Klem:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6605119-jeanette25/#findComment-6688228 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå