Gå til innhold

Desember: Skal dere ha....

Anbefalte innlegg

Skrevet

julekalender til desemberbabyene deres??? Jeg vet ikke, han er jo så liten at han ikke skjønner det enda. Men storejenta kommer nok til å reagere hvis ikke han får. Hmmm, hva putter dere i, hvis dere skal ha?? Må begynne snart, er jo snart juuuuuul.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vææææ!!!! Får litt angst når jeg tenker på at det faktisk snart er jul. Hvor har dette året tatt veie.....???

Har tenkt litt på saken faktisk men har ikke bestemt meg ennå. Som du sier så er han jo så liten at detta merker han ikke uansett. Men på den andre siden så er det jo koselig for mamma og pappa å begynne med juletradisjoner for ham. Kan jo bli noen fine minner og bilder til skrapboken hans.

Jeg skal i alle fall ha juletre i år. Har liksom ikke hatt behov for det etter jeg flytta hjemmefra. Har jo feiret jul hos foreldrene mine uansett. Og sist jul så hadde jeg nok med å være nybakt mamma.

Men hadde liksom tenkt å begynne våre egne juletradisjoner skikkelig i år, så det spørs vel om det blir kalender.

Skrevet

Tenkte ikke i år, driver å broderer en, ehem, har holdt på i snart 4 år..... trallala....

Håper den blir ferdig nå sånn at storesøsteren kan bruke den i år, men vi får se.....

Skrevet

Vi skal til Thailand i halve desember, så vi får ikke det problemet:) Hun blir ikke 1 år før 29 des. så regner med hun ikke skjønner det helt. Tar vel HELT av neste år:)

(forresten, håper gjengen er her neste år også:))

Skrevet

Nei, tror jeg dropper det, marekattungen er så lita hun skjønner det nok ikke alikevell....

Skrevet

Har bruka å laga til mannen min og då er det alltid eg som er mest spent på kva han får… Så kan henda det hadde vore smart å laga ein til veslegut i staden for då hadde eg både fått laga han og opna han…

Skrevet

Å heldige mannen din da. Så snill har ikke jeg vært. Vi hadde hver sin sjokoladekalender et år, men det var det.

Du får si han får belage seg på at lillegutt får den gleden i årene som kommer, men at han godt kan lage en til deg :-)

Skrevet

Nei, ikke til Even, men tenkte storesøster på snart 3 skal få for første gang. Har en fin en som min mor laga til meg da jeg ble tre år:-)

Skrevet

ewr en tråd i aprilklubben med tips til kalender og julegaver! Et av tipsene var noe så enkelt som en kjeks hver dag :)

Skrevet

Storebror skal ha julekalender,han blir 5 år over jul,og har hatt kalender i 2 år nå. Første året kjøpte jeg ett stort gulv-puslespill,som jeg delte inn i 20 "luker",de 4 lørdagene var det godteri,ikke veldig spennende for mamma kanskje,men prinsen var stor-fornøyd! Han ble 3 år da :o)

I fjor tok jeg helt av! da ble "prinsen" 4 år,han hadde fått en hjemmelaget julekalender av bestemoren sin,som jeg da skulle fylle med 24 pakker,og som dere selv husker ifra i fjor... så gikk vi høygravide!!! Jeg var da sykemldt pga bekkenløsning 3 mnd før fødsel, og hadde allverdens av tid til å handle!!! Det endte med at jeg handlet inn i "bøtter og spann"fordi man gjemmer ting bort,og ikke husker hva man har kjøpt. Så da satt jeg der da,med pakker for ca 650,-!!! Det skal sies at jeg har tatt vare på de pakkene som ble til overs,så de blir brukt i år :o)

I år skal jeg pakke inn "aktiviteter"som vi skal gjøre med han,f.eks å bake peppekaker en dag,lage juletrepynt en dag,gå på juleteater en dag osv,osv

Gleder meg som en liten unge jeg,det er jo sååå kos!!! Selv om det er mørkt og kaldt,er det den fineste mnd i året,synes jeg :o)

"Prinsessa" blir 1 år lille julaften,hun må vente med kalender til hun blir større :o)

Lagde forresten en til "kongen" også,for ett par år siden :o)

Kjøpte en ølkasse med 24 forskjellige ølsorter,som jeg pakket inn i aluminiumsfolie,og skrev nr på+ en liten overraskende hilsen...kan tro den falt i smak...:o)

Så i år er det vel jeg,selveste "dronninga" som fortjener en kalender...hi-hi..håpet er det ingen som kan ta ifra meg i alle fulle fall :o)

klemz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...