Gå til innhold

Dere som har barn fra før....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forskjell på svangerskapene? Opplevd å være kvalm/uggen og likevel gutt i magen (samtidig helt fin sist svangerskap..)????? Jeg lurer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært super dårlig denne gangen, venter gutt.Var ikke så dårlig da jeg ventet gutt nr 2.Da var jeg i ganske fin form.Men nå er jeg kvalm ennå i uke 36.

Skrevet

Jeg hadde ingen som helst plager i første svangerskap, da kom det en gutt.. Var småkvalm (skal ikke klage) og spydde kanskje totalt fem ganger de to første mnd denne gangen, nå kommer ei jente.. derimot har jeg lagt mye mindre på meg denne gangen, så ser ut som jeg rett og slett bare har en vannmelon under genseren..folk ler bare jeg går ut av døra :( Kjennes mye tyngre ut denne gangen..

Skrevet

Ved mitt første svangerskap var jeg småkvalm fra ca uke 4 til uke 12/13. Men ikke verre enn at jeg klarte å komme meg på jobb. Da fikk jeg en gutt.

Nå har jeg ei lita jente i magen, og var superkvalm fra jeg var 4 uker på vei til jeg var fullgått 4 mndr. Var sykemeldt i nesten åtte uker...

Skrevet

Har hatt veldig forskjellige svangerskap med første mann og den jeg venter no...Både med symptomer og fasong på kroppen..la på meg over hele kroppen sist,mens denne gangen er det bare mage..

Og jeg har en gutt og de har sagt 2 ganger dette svangerskapet at vi venter gutt..han ene sa jeg kunne få saksøke han hvis det ikke var gutt..så da får vi bare stole på det...så det med forskjellige symptomer etter hvilket kjønn det er stemmer ikke på meg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...