Gå til innhold

Jeg blir så sinna!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si jeg blir sjokkert av enkeltes innlegg her, tror det er noen som har misforstått poenget med denne siden totalt! Vil vel tro at den er her så vi kan gi RÅD og HJELP til hverandre i vanskelige situasjoner som det er vondt å snakke åpent om, og ikke en side for å slenge dritt! Folk må da få stå fram å fortelle om sine rusproblemer, de gjør det jo fordi de er bekymret for barnet sitt og søker hjelp!

Kjempe fint om folk har klart å holde seg unna alkohol og narkotika men vis litt respekt for de som sliter med rusproblem, de har da et hjerte og samvittighet de også!

Jeg er 24 uker gravid og klarte å slutte å drikke, røyke og gjøre andre ting da jeg fant ut at jeg var gravid. I den første måneden visste jeg derimot ikke at jeg var gravid, var på ferie og festet masse, et par ganger tok jeg til og med kokain. Er veldig veldig redd for at det kan ha skadet den lille gutten min men prøver så godt jeg kan å ikke tenke alt for mye på det, gjort er gjort, må bare satse på at det har gått bra så jeg kan slappe av å glede meg til han kommer til verden!

Føler med alle som er i samme situasjon og blir så sint at blodet koker når jeg ser innlegg fra "snusfornuftige" mammaer som på død og liv må fortelle hvor flike de er og slenge dritt om folk som de ikke kjenner, hold det for dere selv!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er enig med deg om at innlegg i dett forumet bør være seriøse og med hensikt at de skal hjelpe ikke ødelegge. Jeg har selv skrevet inn en del fordi jeg er oppriktig bekymret for en del mødre og barn her inne og vil så gjerne gi en liten hjelp. Jeg passer meg allikevel for å være dømmende, men føler av og til at det kan hjelpe å stille litt tøffe spørsmål. Man kommer tross alt inn her for å få hjelp og da må man også forvente å bli stilt "krav" til. Det mener jeg virkelig, og det tror jeg vel du også mener.

Jeg er virkelig imponert over at du har hatt stål vilje og sluttet med alt som er skadelig for barnet og du har helt rett - ingen vits i å bekymre seg for det som er gjort! Det gjør vondt værre!

Håper du klarer å være like sterk i fremtiden, både med barn i magen og spesielt som mamma! Barn trenger foreldre de kan 100%stole på og det betyr i hovedsak foreldre som er tilstede fysisk og psykisk.

Lykke til!

Skrevet

det var god og lese innlegget ditt, jeg skrev om mitt hasj problem for litt siden og da fikk jeg masse sinte meldinger... jeg skrev mitt innlegg fordi jeg kansje tenkte det var flere som hadde vært i samme situasjon som meg og har klart å slutte... jeg skrev om det her inne fordi jeg søker hjelp og gode råd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...