Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 tenkte på kvalmen?? eller er dere kvalme og uggen jevnlig?
fikk prins 11.01.07 Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 jeg venter gutt...er 27+5 dager nå...jeg fikk jente sist(første)...jeg var betraktelig mer kvalm med jenta enn det jeg har vært nå...så fort jeg fikk i meg mat gikk kvalmen over denne gangen...sist lå jeg og spøy i perioder...så det er nok litt med at jenter skiller ut andre hormoner enn guttene...
LillianS Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Hei. Jeg venter en gutt , er 22 uker på vei imorgen. Var utrolig dårlig de tre første månedene, kastet opp om morran , og var generelt kvalm hele dagen. Har en jente ifra før , men henne var jeg mye bedre form. Brakk meg en morra , og litt kvalm på kvelden. Så jeg tror virkelig at man er dårligere med guttene. Nå er jeg heldigvis i fin form igjen da , nesten ingen plager. Bortsett fra kløe "der nede" og tidlig bekkenløsning
r-j-s 'nå er gutten vår her' Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 fikk jente første gang og var bare litt kvalm om morgenen fra uke 8 til uke 11, og jeg spiste mindre enn noen gang. Denne gangen skal jeg ha gutt, er 17 uker nå, og har vært masse kvalm siden uke 7, det har begynt å gå over nå, også er jeg så sulten! Så for min del har det vært omvendt med kvalme og gutt/jente greia...
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 Verken vært kvalm el uggen jeg...Takker de høyere makter for det!
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #6 Skrevet 8. oktober 2006 Har ikke vert kvalm eller noe jeg! heldigvis=) Fin form, både jeg og knøtten=)
Svella Skrevet 8. oktober 2006 #7 Skrevet 8. oktober 2006 Har hørt at man oftekan bli kvalmere når man venter jente. Men jeg vet ikke helt om den "regelen" er til å stole på. Jeg har en gutt fra før, med han var jeg litt uggen, men gikk greit over med litt mat. Venter ny gutt nå, synes jeg var mer uggen denne gangen enn sist. Men jeg kan ikke klage, var aldri i nærheten av å kaste opp, men var konstant småkvalm. Særlig på kvelden, Jeg tror det har med at denne gangen har jeg ikke bare meg selv og ta hensyn til, og dermed blir jeg mer sliten. Tror det var dette som gjorde kvalmen værre.
selma07 og engel Skrevet 8. oktober 2006 #8 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg skal ha jente, og har ikke vært kvalm i det hele tatt. Litt vist jeg har presset grensene når jeg har vært sliten. Noe jeg er hele tiden da.. Er i uke 25 og 50% sykemeldt pga slapphet/trøtthet. Sover 13-15 timer i døgnet.. ARtig liv.... Men en fin premie i januar da!
elise_ Skrevet 8. oktober 2006 #9 Skrevet 8. oktober 2006 Har ikke vært plaget med kvalme i det hele tatt. Jeg er 21+1 og venter gutt;)
Tulla84*Julian 15/2-07 Skrevet 8. oktober 2006 #10 Skrevet 8. oktober 2006 Venter gutt og er 22+5..Ikke kvalm i det hele tatt...Jeg ser på meg selv som SUPER heldig!!!
Ønsker3 Skrevet 8. oktober 2006 #11 Skrevet 8. oktober 2006 Venter gutt, og har vært kvalm siden uke 6. Er nå i uke 20, og det begynner å gi seg. Har to jenter ra før, og var kun kvalm en liten mnd. med nr.2. Så formen min har definitivt vært dårligere med en gutt i magen. Men det er det verdt!!!!
karili Skrevet 8. oktober 2006 #12 Skrevet 8. oktober 2006 Har ikke vært kvalm i det hele tatt. I veldig fin form. Starter på uke 28 i dag.
Cbabe med lille mannen Skrevet 8. oktober 2006 #13 Skrevet 8. oktober 2006 Vert mer og lenger kvalm i dette svangerskapet, nå venter jeg gutt. Har jente fra før. Da gikk det bedre. =)
jippi 3 gang Skrevet 8. oktober 2006 #14 Skrevet 8. oktober 2006 Hei Jeg venter gutt nå og er i mye bedre form nå enn de andre to svangerskapene mine. Jeg har to jenter fra før. Så for min del passer det at guttesvangerskap er "enklere".
tuppen og lillemor Skrevet 8. oktober 2006 #15 Skrevet 8. oktober 2006 ganske vittig så forskjellige vi er.... er nå i uke 16 og er i fin form, har vært litt små kvalm i perioder... men det ga seg for noen uker siden. de to andre sv skapene da jeg fikk gutter fantes jeg ikke kvalm... bare synnsykt trøtt... så det blir spennende å se på ul om 3 uker...
Bellen Skrevet 8. oktober 2006 #16 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg venter min første, en gutt, og har ikke vært plaget med kvalme. Jeg måtte bare passe på å spise regelmessig i begynnelsen. Har bare kastet opp en gang, men tror det var mest psykisk, jeg var jo gravid og ALLE gravide kastet jo opp
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #17 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg er i superform!!! Bare vært uggen i 1uke i dette svangerskapet. Så for meg passer myten fint om at gutte-svangerskap er gir god form.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #18 Skrevet 8. oktober 2006 har kastet opp i snart 4 mnd, siden uke 6, og venter gutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå