Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Lurer litt på hvor mange venner det egentlig er vanlig å ha,jeg. Med venner regner jeg folk du ringer til ganske ofte eller treffer med jevne mellomrom, ikke bare bekjente.
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 jeg har 6 venninner jeg treffer ofte. Vi trener sammen, og annenhver mandag treffes vi og spiser hos en av oss. Kjempe koselig! Men det er bare tre av dem jeg føler jeg kan snakke med alt om og som jeg går oftere sammen med. Bytur og besøk feks.
-carina- Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Sånn veldig nærme venner har jeg vel fem stykker... De snakker jeg med ukentlig... Men om jeg skal ha en fest og invitere vennene mine er det vel en 40-50 stykker... Kjenner masse flotte mennesker, men har dessverre ikke tid til å prate ukentlig med de alle... Men de fleste tekster jeg i alle fall med hver uke... )
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 da er det vel ingen. jobbet på nordsjøen i 2år (da trakk de fleste seg unna for jeg var mye borte). og de siste takket for seg da jeg flyttet. har flyttet tilbake og prøver å finne nye venner
tullejenta Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 Har en kompis og tre venninner som jeg er hundre prosent fortrolig med, som jeg omgås ofte og som bor her jeg bor. har venner som har flyttet da, som det blir telefon og mailkontakt med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå