Gå til innhold

Noen sentralt i oslo som ønsker barnepass,noen timer i helgene?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er intr i å passe småbarn, så hvis det er noen foreldre her som ønsker seg en avlastning innimellom, så er det bare å svare på innlegget.

Da hverdagen min er full av ting å gjøre, er det en fordel at du ikke bor så altfor langt unna meg, slik at et blir enkelt å avtale pass og komme seg til dere, evetuelt levere hos meg hvis dette er ønskleig for dere.

Selv er jeg student og grunnet eksamener etc vil det være noen perioder hvor det passer bedre enn andre å komme å passe. Men noen dager/kvelder i måneden, oftere eller mindre lar seg absolutt gjøre.

Jeg er veldig glad i barn, er selv tante til ei skjønn lita jente på snart 2år, som jeg passer innimellom. men siden moren hennes skal ha permisjon (når nr 2 kommer) blir det nok litt sjeldnere at de føler behov for barnepass det første året.

Forøvrig begynner jeg snart å føle meg klar for egne barn, så synes barnepass er en fin måte å kunne omgås barn på, når det foreløbig ikke passer med egne.Samt er det en fin måte for en barneglad student å spe på med litt lønn.

Jeg er 25år gammel, har tidligere jobbet i sfo og som vikar i barnehager.

Jobber nå noen timer i uken som barnepasser på dagtid, så vil nok hovedsaklig kunne passe i helgen, men kanskje også noen kvelder i uken etter nærmere avtaler.

Jeg er absolutt til å stole på, og er flink med barn.

Skjønner at det må være litt skummelt å skulle spørre fremmede om barnepass, så vi må jo bare se ann hverandre når den tid kommer.

Tenker at det vil være best at jeg passer barnet/barna hos dere, i hvertfall i starten,da hjemmet er kjent for barnet/a, samt at det er der de har lekene sine og alt de trenger av annet utstyr.

ser frem til svar, mvh

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hei Helene Marie!

Fint og langt innlegg du skrev - vil gjerne komme i kontakt med deg, om du ikke er helt fullbooket? Vi har en liten jente som heter Helena som er snart 9 måneder, og trenger barnevakt av og til. Bor rett bak slottet (oscars gate), så det er kjempe sentralt. Og Helena er skikkelig enkel å ha med å gjøre, sovner lett selv og er superglad i mat....

Vi har desverre ikke så mye familie som kan hjelpe oss i byen, og siden vi selv er 29 og 30 år har vi fortsatt litt behov for å komme oss ut av og til :-)

Ta kontakt på mail: [email protected] eller send meg en melding på mobilen: 41215312 så kanskje vi kan møtes?

• 1 måned senere...

Hei,

Vi har to små (og veldig snille) tvillinger på Slemdal som gjerne vil ha dagmamma to ganger i uken fra 2007.

Sjekk ut vår lille blogg for å se hvor snille og søte de er på http://tennisveien12e.weblogg.no

Har du kanskje lyst til å passe på de, og hvor mye vil det evnt koste?

[email protected] om du har mulighet/ønske om å hjelpe oss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...