motorrypa Skrevet 8. oktober 2006 #1 Del Skrevet 8. oktober 2006 jaja så står man her igjen da. for snart fem år siden så ble jeg gravid med en fyr som aktet å ikke ta ansvar for sine handliger i det hele tatt. han hadde mye mere løst å leve livet å ruse seg og prøvde å presse meg til abort. jeg gjorde ikke det den gangen å ble alene med min datter fra jeg var tre måneder på vei. så for et år siden traff jeg en ny mann. snill og grei og ja i det hele tatt. vi flytta i lag for en stund sida og jeg ble gravid umiddelbart etter at han tråkket over dørstokken hjemme hos meg. så viser det seg etterhvert at fyren har et alkoholproblem. jeg hadde snakket med han om dette før vi flytte sammen og jeg satt igjen med følelsen av å være dum. at jeg hadde blåst opp en bagatell til enorme proposjoner. for han hadde ikke et problem. å han skulle kutte ut alkohol. jada klart det. jeg oppdaget etterhvert at han slett ikke hadde sluttet å drikke han bare gjorde det i skjul. snikdrikking. voksne mannen på godt over tredve. hvor dumt er ikke det. jeg har funnet tomme flasker både hjemme å på hytta. å når jeg atter en gang konfronterte han med dette så var det bare en bagatell. det var jeg som hadde et problem ikke han. han tar meg rett å slett ikke seriøst. jeg er noen år yngre enn han å han tenkte kanskje som så at han ikke ville møte noe motstand hos meg, men der tok han kraftig feil den mannen. jeg tok dette opp med han to dager på rad hvor jeg den adre dagen ba han finne en egen leilighet. jeg er i uke 16 med barn nr to å atter en gang så blir jeg alene mor. denne gangen så skremmer det meg overhodet ikke. men det er jo litt trasig at man aldri skal få ting til å fungere. begynner å lurer på om jeg er en skikkelig looser magnet eller om jeg rett å slett ikke er skapt for å være i et forhold. så jeg har store planer om å rett å slett bare være alene resten av mitt voksen liv. gidder ikke mere tull nå. jeg har snart to ungen som jeg skal ta meg ut av å da trenger jeg ikke flere distraksjoner rundt meg. huff dette ble vist langt. men jeg trenger bare å lufte meg litt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6604502-jeg-ba-han-flytte-ut/
dansejentes mamma Skrevet 8. oktober 2006 #2 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hvorvidt du er en loosermagnet eller ikke er vanskelig å si, men du er iallefall tøff nok til å ta ansvar for deg og dine barn. Frels ingen mann, det er uansett fånyttes. Kanskje du kan luke litt tidligare neste gong? eller så er vel din plan A med å klare seg utan mann resten av livet heilt umulig heller. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6604502-jeg-ba-han-flytte-ut/#findComment-6607143
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå