Gå til innhold

Hvem vil dere først fortelle om den kommende graviditeten til?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi tar også den rekkefølgen. Ventet med å fortelle det til vi var over 13 uker sist gang, føltes som en evighet, men veldig koselig for mannen min og meg å ha vår lille hemmelighet!

Annonse

jeg kommer nok til å si det til min kjøre først og fremst! (han er ikke med på selve testingen..) så mine 2 nærmeste venninder før foreldre,familie og kolleger=)

derfor jeg kommer til å si det til mine 2 bestevenninder først er fordi de er de eneste som vet at vi prøver fra min side.

Min bedre halvdel er første man som skal få vite det.... dere på bim får vel og vite det :) Så skal pappa får vite det før alle andre... Er kanskje fordi jeg ser hvor flink han er med datten til sambo.. + det virker som han ønsker seg veldig et barnebarn :) deretter blir det vel bestevenninnen min, så resten av familien og venner :)

Først til min kjære siden han ikke vil være med på testingen. Han vil heller få vite det når vi har litt tid for oss selv. Så forteller jeg det enten til min mor eller til en venninne for jeg må nok fortelle det til noen. Deretter foreldre, svigerforeldre og søsken og til slutt venner og kolleger.

Annonse

Mannen, venninner, søstern og mine foreldre får vite det med en gang...så forteller jeg det til øvrige slekta og kolleger og sånn når det har gått en stund og jeg føler meg tryggere på at dette kan gå bra :-)

Dere og Aprilklubben 2005 (nettjentene mine), mine 3 beste venninner som vet at vi er på prøvern (min kropp) og så nærmeste familie. Kanskje prøver vi å vente til uke 12, men sist ble jeg dårlig i uke 5 og så ingen grunn til å prøve å "skjule" hva som var grunnen :o)

det blir nok min bedre halvdel først hvis han ikke ser testen sammen med meg,så venter vi til etter uke12 før vi sier det til familie og nære venner...og etter det er det bare å skryte av den voksende magen og barnet som skal komme...og ikke minst lille aleksander som blir storebror når den tid kommer. =)

gleder meg,håper det skjer fort.

Mannen min først, naturligvis. Så bestevenninne. Så foreldrene våre.

Men for å være helt ærlig kunne det godt tenkes bestevenninnen min ville endt opp med å få greie på det først, hvis f.eks ikke han var i nærheten og jeg ikke ville si det til ham på telefon, men døøøøde av lyst til å si det til noen ;-) Bestevenninen min har jeg kjent siden jeg var to år, så det er en mulighet for at jeg ville ringt til henne da og fått henne til å sverge taushet... Grusomt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...