månefuglen og lille thea Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Det skjedde så plutselig. Som å gå rett på en vegg. Måtte bare legge meg nedpå. Helt fullstendig fri for energi. Enno e har masse som e må gjør. Stressa kanskje litt vell mye når e sto opp, men syns det e greit å ha det ryddig rundt seg. (ikke bestandig helt greit å få til, føles som om e bor sammen med verdens mest rotete person) I tillegg redd for at e har fått svangerskapskløe. Ser ikke akkurat fram te å ring te legen å bestill time, ikke lenge sian e va der med urinveisinfeksjon. Kontordama sur og greier. Huff. Sku ønska e kunne lagt meg ned å sove i 2 mnd, men søvn e nåkka e heller ikke har hatt overskudd av i det siste. Trur ikke e takla å gå å bekymre meg for det meste i 2 mnd til. Men det e godt å få skrevet ut litt av det. BIM har vært til stor hjelp mange ganger, man vet at man ikke er den eneste som er bekymra, redd eller utslitt. måtte bare få ut litt.
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Akkurat som min dag det ja... Er dødsliten idag jeg, enda jeg nesten ikke har gjort noe. Bare vært ute og rusla en liten tur sammen med junior.
*Lucia* Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Uff, håper du får slappet av litt og ladet batteriene!! Drit i teite kontordama, hun har jo ingenting med om du vil ha legetime eller ikke!!! GOD BEDRING!!! Klem
Snupidupi Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Ikke særli å vær gåen... har vært det sjøl denne helga... bi svemlat førr ingenteng... så æ har mæst låge å gjort ikke no i heile dag... har gjort et par små teng... men da hold æ på å gå i golvet... trur det e på tide å få sæ en legetime hær også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå