EnToTre <3 Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Er det noen flere som hører en slags klikke lyd fra magen av og til?? helst i forbindelse med spark/bevegelse, litt vanskelig å forklare lyden nøyaktig..ei slags boble som sprekker eller noe sånt...
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Har ikke hørt det, men mener jeg har lest på 3.tri at det var noen der som hadde det.
Snupidupi Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Næi... ingen klikke lyd med sparking hær...
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 hørte det i går! hørtes ut som vann som skvulpa...på venstre side av magen
EnToTre <3 Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2006 Har vært inne på 3. trim. fant innlegget der! Godt at det er flere som hører sånn lyd ) Flere som trodde det kom fra leddene til babyen, noe sånt som den lyden som kan komme fra knærne når man bøyer seg.
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #7 Skrevet 8. oktober 2006 kan tenkes at det er luft også...?er jo rimelig trangt for tarmer o.l. der inne nå..og jeg hadde drit vondt i magen i går ) Ellers så pleier det å skvulpe i magen min når jeg har drukket mye, så skal det vel litt mindre "drikking" til nå når det er trangt om plassen..? gudene vet )
mensana Skrevet 8. oktober 2006 #8 Skrevet 8. oktober 2006 Ingen klikkelyd, men jeg har skvulpelyd slik som tette82!
Mooncake Skrevet 9. oktober 2006 #9 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg hører lyder (inni meg) noen ganger når barnet sparker. Jeg hører ikke lyder når barnet beveger seg. Synes egentlig at det er ganske ekkelt å høre på....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå