Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 og føder hver eneste natt.... Inatt fikk jeg tvillinger. Først kom det en gutt. Og da jordmor trodde morkaken kom, var det jammen ta meg ei lita tulle som kom susende også =) Var litt sånn mareritt drøm, for jeg glemte hele tiden å gi dem mat. Og sambo bare sov og sov. Flere dager i strekk. Var helt stressa da jeg våkna ..
*Lucia* Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 hehehe, sånne drømmer har jeg også. Ikke at jeg føder. Men at jeg roter det skikkelig til når jeg først har fått baby. Ikke vet jeg hva hun skal ha på seg osv osv osv :-)
Snupidupi Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Hadd en del sånner drømma sist... men denne gangen har det vært mindre av dem.. men en og anna drøm e det nu... Å da gløm man gjerne å gje babisn mat eller nå anna heilt på tryne... Men plei mett i vanlige drømma å plutselig lur på kor frøkna og sambo e henne...
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 hehe:) Jeg hadde en fødselsdrøm her ei natt- men det var nok mer en ønskedrøm ;-) fødselen min tok 10 min- og det første jeg tenkte var "er det dette alle klager over- det var da ingenting" ha ha ha ha )
Frk. Sol Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 Har hatt mange rare drømmerjeg og.. Verste av alle var en hvor jeg ikke fødte hverken gutt eller jente. Dette lille "barnet" var en hundevalp. En brun, skjønn liten valp. Og ikke tro at dette var noe unaturlig. Neida.. Det var visst sånn det skulle være. Med pels, fire bein og snute.. Er det ikke bra det bare er i fantasien!?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå