Gå til innhold

latsabb inni magen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun gidder ikke røre på seg mye, assa...har vært sånn gjevnt gjennom - sett bort i fra et par dager i ny og ne.. - hun rører jo på seg gjevnlig - men veeeldig bedagelig, får en si..tulleberta! Håper det fortsetter utenfor magen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, sånn har min vært i perioder også, men de siste dagene har han vært helt turbo! Har vært vanskelig for sambo å kjenne tidligere, for hver gang han har lagt hånden på magen, så har det blitt helt stille. Nå er det full aktivitet så det virkelig synes gjennom klærne. Hehe, kjempestas, men blir overrasket over styrken noen ganger.

Skrevet

min lille gutt er helt propell for tiden, ligger ikke i ro i det hele tatt:) bortsett fra når samboer skal kjenne da er han helt stille...men man kan se det godt på utsiden av magen at han sparker og turner hehe... tror det er noe yoga greier han driver me hehe:)

Skrevet

min har vært veldig rolig i en periode... men nå er h*n i full fart igjen... magen buler ut her og der når den flytter på seg.... sambo syns jo det bare er stor stas når den leer så mye på seg når han kjenner....

Skrevet

her er det full texas i magen. Fra tidlig til sent.. så jeg støtter meg til de som sier at det blir motsatt etter de kommer ut=)

Skrevet

Var på sykehuset for ett par netter siden grunnet lite liv... Etter en stund der ble hun helt propell... Siden har hun vært det.. Hun har lagt seg med hodet ned og alle de fine sparka går rett i ribbeina når jeg sitter... Hmmm lurer på åssen det blir når hun blir større, da dette gjør ganske vondt nå...

Ja ja. alikevel elsker vi disse små... he he... morsfølelsen er en rar ting =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...