Gå til innhold

VELDIG forvirret.

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

sluttet på pillen i mars. mars og april hadde jeg mens syklus på 28dager. mai og juni hadde jeg syklus på 30dager. og det har så si alltid vært normalen min.men så skjedde dette i juli, fikk mensen etter 24-25dager (25juli) og hadde bare mensen to dager.hadde sex med mr.X dagen etter at mensen var ferdig (altså den 27juli.) og lurer på om jeg kan ha blitt gravid da? Ei venninne av meg fortalte at ein kunne ha korte mens periode om sommeren hvis det var veldig varmt og stressende.Det hadde ho erfart etter at ho har budd i spania.noen som har opplevd korte mens perioder? spes.om sommeren?

hadde sex med mr.Y hele august. fra og med den 30juli og utover august. jeg lurer på hvem som mest sansynlig er faren??

siste mens 25juli. 24-25dagers syklus. men har aldri hatt så kort syklus før. HJELP!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er jo mest sansynlig det er Y som er faren da du sikkert ikke hadde EL to dager etter mensen sluttet og den hadde vart bare to dager. selv om mannens sædceller kan leve i fire døgn vil jeg annslå det som usannsynlig at det er X som er faren iallefall.

Skrevet

termin dato er 1mai. håper du har rett.... vil ha mr y til far :) elsker den fyren. angrer noe sinsykt på hva jeg har jort. at jeg kunne være så dum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg ber til gud hver dag om at mr.Y skal være faren til barnet! Det må bare være han! tusen takk for god hjelp og støtte.

hilsen VELDIG forvirret

Skrevet

men fortsett å skriv hva dere andre tror om denne saken... trenger å høre manges meninger....

hilsen VELDIG forvirret!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...