Tingelingelate med to tomater Skrevet 8. oktober 2006 #29 Skrevet 8. oktober 2006 Mathea om det er en jente og Isak om det er en gutt. Har en gutt som heter Elias:-)
Heffalump mamma Skrevet 8. oktober 2006 #31 Skrevet 8. oktober 2006 Mest sannsynlig Lisa. Klarer ikke helt slå fra meg Leah så ve venter til hun kommer ut med å bestemme oss helt..
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 8. oktober 2006 #34 Skrevet 8. oktober 2006 Lycke skal vår datter hete!! =)
Mia&DahliaMarie Skrevet 9. oktober 2006 #35 Skrevet 9. oktober 2006 Min lille jente skal mest sannsynlig hete Amilia. Men tør ikke si sikkert, for jeg har andre alternativer i bakhodet, så venter til hun kommer:) Guttenavn har jeg klart, selvom det lite sannsynlig blir en gutt, og det er Noah:)
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #36 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg er bare sååå usikker på navn. Her er min lille liste til jentenavn: Sunniva Selma Ariel Hva syntes dere? Noen andre bra forslag?
upsidupsi Skrevet 9. oktober 2006 #44 Skrevet 9. oktober 2006 Jenta vår skal hete Rina. Skulle ul vise seg å være feil blir det kanskje en Tord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå