Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tulla er 10 uker nå og har slitt med magesmerter og luft i magen i mange uker, har hatt miniform i ca 2 uker uten noe særlig resultat. Har også prøvd litt med fennikelte. Hun har mest smerter under selve måltidet og etter, ofte også mellom måltidene. Hun får både mme og mm, begge på flaske. Hun virker kjempesulten, men når hun begynner å spise virker det som det er vondt og skrikingen er et faktum. Det hjelper litt visst vi går rundt samtidig som hun spiser. Hun spiser også mindre til måltidene enn tidligere. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er høres veldig vanlig ut. Tror de fleste med babyer har vært igjennom akkurat det her. Hvis du er usikker på om det kan være noe som du har spist så anbefaller jeg dg å gå veldig forsiktig fram. Kutt ut melk, absolutt alt som har melk i seg..Begynn dagen med det du tror hun ikke reagerer på, skriv opp etterhvert hva du spiser og registrer det du tror hun reagerer på. Det skal ta rundt 6 timer fra det du har spist til det kommer i melken din. Dette er tungt og man må ha viljen til å gjøre det. Men det blir så mye bedre når du har sånn noenlunde kontroll på matsortene. Er hun glupsk så kan det fort komme mye luft sammen med melka, rap henne ofte. Etter min erfaring så vil matmengden variere litt, de har også dårlige dager, og luft i magen hjelper ikke på. Lurt da å legge henne oftere til brystet hvis hun har luftsmerter, dette lindrer og hun blir mett. Prøv å tilby før hun blir ordentlig sulten. Veldig slitsomt, vet alt om det, man må bare prøve.. Masse lykke til....håpe dette hjalp litt iallfall..

Skrevet

Jeg vil anbefale å bruke Dr.Brown flaskene. Etter vi begynte med de har han aldri vondt i magen lenger og ikke så mye luft. Vi bytta også mme fra NAN til Collett og det hjalp også veldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...