Gå til innhold

For en berg og dalbane!

Anbefalte innlegg

I går testet jeg og ramla helt ned i kjeller`n fordi det var negativt. Men i løpet av dagen i går har jeg liksom klart å innbille meg selv at det KAN ha vært for tidlig å teste? I morgen er det 2 uker siden vi var på Stork, så kanskje er ikke alt håp ute tenkte jeg....

Men jeg har alle tegn på at mensen er på vei da, pupper som er så ømme at de slår hvis jeg tar på dem.....

Klar for en nedtur til i morgen...?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6603221-for-en-berg-og-dalbane/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå som jeg håper at det er tilfelle for oss også! Mensen har ikke kommet ennå i allefall....

Hvordan går det med dere da? Jeg har tittet på albumsidene flere ganger i håp om å finne et bilde av lillegutt....

Jeg har vært gravid en gang før og da testet jeg negativt nesten to uker over ikm. Til og med hos legen...Men den var positiv et par dager etter det. Så lenge mensen ikke kommer, er det et godt tegn i seg selv, og alle andre menstegn er også graviditetstegn..Spooky greier, men tvi tvi videre, jeg krysser fingrene igjen:-O

Oi, det var rart at den ikke viste nesten 2 uker etter ikm! Kroppen er merkelig. Det eneste som er sikkert er at ingenting er sikkert?

Synes kroppen burde vært laget sånn at menstegn og graviditetstegn var HELT forskjellige jeg! Også burde det vært sånn at de som ønsket seg barn ble gravide med en gang, og de som ikke ville ikke ble gravide!

Vi prøver å ta det rolig og ikke blir for optimistiske, men hvis ikke mensen kommer i løpet av de nærmeste dagene kan vi jo teste på nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...