utflyttet stavanger dame Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 en liten gladmelding her. Var på UL på fredag og fikk se babyen min for første gang, låg riktig fint i magen og hvilte seg, strekte litt på seg etter hvert som jordmoren trykket på magen. Ble helt blank i øyene jeg, tenk nå er det bare 21uker igjen så er han her, ny større bil er kjøpt inn, funnet vogn vi skal kjøpe, alt er så bra nå for tiden. Life is good. Ønsker dere alle en fin fin søndag, klem fra god rund mage her i stavanger
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Gratulerer :D Gleder meg sååå til ultralyden jeg skal på, venter bare på at det ligger ett brev i postkassa
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Å grattis så mye......:-) Eg skal til ul i Sandnes den 15 nov å håper på en jente.(har gutt 1 år fra før)
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 Koselig innlegg! ;-) Ha en fin dag du også.
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 8. oktober 2006 #6 Skrevet 8. oktober 2006 ååå.. så koselig! Gratulerer med at det blir en gutt:) Var på ul for en uke siden selv,og det er en ubeskrivelig følelse når man for se der lille knøttet for første gang. Fikk ikke sett kjønn vi da,for den var så sjenert av seg:)
makkapakka med spire Skrevet 8. oktober 2006 #8 Skrevet 8. oktober 2006 Gratulerer så masse med gutten... Sitter bare å venter på ul jeg også.. Skal i morgen tidlig... Håper de ser kjønn og at alt er ok.. Er førstegangs så kjønn spiller ingen rolle, men blir kjekkt å vite:O)
Bibbi W Skrevet 8. oktober 2006 #9 Skrevet 8. oktober 2006 Hei! Gratulerer så mye med gutten. Vi fikk også vite på ul i uke 19 at vi venter en liten keiser. Har ei keiserinne på 4 år fra før. Lykke til videre:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå