*Lucia* Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Himmel, det er ikke så enkelt å forklare, men de siste dagene er det akkurat som om noe skjer. At bena / skjellettet / bekkenet forandrer seg. Utvider / strekker seg???? Jeg er på en måte støl? Klarer ikke forklare skikkelig, men det er kanskje kroppen som forbreder seg på at jeg skal føde om et par mnd??? Lager bedre plass eller noe! *rødmer*
mensana Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Hm.. ikke vet jeg, snuppa.. Men opplever muligens noe lignende.. Det kjennes faktisk ut som om bekkenet er løsere nå enn før. Kan selvsagt hende at det er en smule bekkenløsning jeg har fått. I dag har jeg vasket gulv, og er så støl i ryggen at jeg rett og slett bare måtte sette meg.. Ikke fjelltur på meg i dag, for å si det sånn... hvis det noengang slutter å regne, så skal jeg ta en liten bortovertur.. Tror ikke jeg svarte så godt på spm ditt, snuppa..Ikke alltid man skulle tro at jeg har gjort dette to ganger før, hehe
*Lucia* Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2006 Her er det knallvær i dag. Har vært ute å ruslet en liten tur... går ikke så fort lenger...... Bør jo ha med alle kroppsdeler hjem igjen også! ;-) Jeg føler meg nesten som en Barbie dukke (IKKE av utseende, hahahahahaha) hvor bena er satt på feil... Skjønner???
popkind Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 hihihi, den var god Lucia....(barbiebeina,altså) Syns jeg ser deg!! Er nok kroppen som vet den snart skal utvides en smule...... eller to??!!! ... Klem i solen!!
mensana Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 *ler* :-))))) Fantastisk beskrivelse, hehe.. Barbiedukke! Føler du at bena dine går til alle kanter da, eller...? Siden det kjennes som om de er satt på feil..? - og har du vondt..? Eller føler du deg bare litt laus for tiden...? :-))
vips-77 Skrevet 8. oktober 2006 #6 Skrevet 8. oktober 2006 He he, jeg skjønte den beskrivelsen veldig godt ja... Jeg kjenner ikke igjen kroppen min i det hele tatt, så noen kroppsdeler er nok forbyttet med noen andre...
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #7 Skrevet 8. oktober 2006 bra beskrivelse!! barbiebein!! hihihi men, ja.. det stemmer nok.. jeg er også blitt løsere i bekkenet for tida.. tror jeg husker å ha lest et sted at det er kroppen som gjør seg klar til fødsel, ja... ikke akkurat deilig, men det må jo til!! ikke lenge igjen til vi går ut i permisjon heller, og da kan vi jo ruge!! klem, klem
*Lucia* Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 8. oktober 2006 :-) Det er ikke VONDT, VONDT. Men det er ubehagelig! Godt det ikke bare er meg! :-) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå