Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Åh er så frustrert over samboer atter engang:-( Begynner snart å lure på om det er jeg som er vanskelig her jeg... Nå skal dere høre dere som vil, vi har 2 barn hver fra tidligere og venter en i sammen i nov/des... Og han har ett stort problem når det gjelder å spille data, sånn som i går satt han fra 12 til 24 og vi har barnehelg... Må jo si jeg forlanger at han skal stå opp når unga våkner og ta en del av sine barns hverdag da vi kun har dem 4 netter i mnd er jeg for kravstor??? Han kan godt sitte oppe til halv tre om natten og da kan dere tenke dere åssen han er å få opp dagen derpå... Jeg sliter for tiden med bekkenløsning og er hos fysio to dager i uka og fått beskjed om å ta det helt med ro, men er ikke lett det når en ikke får noe hjelp.. Så for å komme igjennnom dagene må jeg spise paracet og knipe tenna sammen og det går jo på humøret løst... ble langt dette men vet snart ikke hva jeg skal gjøre, for det har blitt sånn at jeg gruer meg til unga hans kommer for vet det kun blir konflikter og han blir sur og ikke gidder å prate til meg... Noen som har noen synspunkter her?? Stor klem fra fortvilet mamma til snart 3.....
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 hm ingen som har noen innvendinger her???
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 DÅRLIG gjort av han! Jeg sier det bare, ikke finn deg i det, ellers blir lista lagt for fremtiden med felles barn som dere skal ha ansvar for 24 t i døgnet 365 dager i året! Det at han spiller data i tolv timer i stedet for å tilbringe tid sammen med familien sin synes jeg viser en umoden og egoistisk holdning. Det er jo hans barn på besøk!!! Skal du slite deg selv ut? Tenk på babyen din, hvis du er mye stressa og ikke får avlastning blir barnet også stressa. Han må jo iallefall bry seg om det! Hvis jeg var deg ville jeg sagt klart ifra, så får han bare bli så sur han bare vil. Noe må jo synke inn, og kanskje han etterhvert skjønner hva du mener??? Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Vess di framstilling av samboern e korrekt, så e det IKKJE du som e vanskelig!! Syns synd på ongan hannes også; onga merke det godt vess pappa e meir interessert i å spille data enn å være lamme dem. Men ka gjør man? Det burde jo ikkje vært et problem i utgangspunktet, han e da en voksen mann..ka kanman sei for at han skal skjønne alvoret vess han ikkje har skjønt det tel no?? Du burde værtfall ikkje la han slippe unna med det. Nei sei ifra, så får han heller bli sur, og vess han ikkje skjerpe sæ, så må du vel kanskje be om at ongan hannes ikkje e der mens du e gravid og har bekkenproblema! Kanskje han våkne da? Duskal uasett ikje klandre dæ sjøl!!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 Tusen takk for at dere tok dere tid til meg, er helt opprådd her som dere sikkert skjønner.... Han er en egoist og ser ikke problemet selv og holder han seg vekk fra dataen så ligger han på sofaen å ser på tv så vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg... Blir jo så utrolig lei meg og orker ikke mat engang og vet det verken er bra for meg eller den lille..... Har sagt i fra tusen ganger om akkurat det samme og vet snart ikke hva jeg skal gjøre, for til syvende å sist så er det mine unger som lider ved å ha en mamma som bare har vondt og er lei seg... Har ei datter på 10 som det ikke er så lett å lure litt annerledes med dem små... Måtte bare få det ut for nå er det sånn at jeg snart synes det er best å være alene enn å bli belastet med dette helvete i tide og utide, orker snart ikke mer desverre:-(
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #6 Skrevet 8. oktober 2006 Huff, stakkars deg.... Vet ikke hva jeg skal si. Men at du ikke fortjener å bli behandlet på den måten er iallefall helt sikkert!!! Ikke barna dine heller. Det skal være en lykkelig tid for deg nå, og samboeren din skal være en av grunnene til lykken. Behandle han på samme måte som han behandler dere, likegyldig og fæl! Kanskje han forstår da? Bare du vet hva du må gjøre for deg og dine. Alt går til et visst punkt, men etter det punktet er det ingen flere sjanser kan du si til han!!!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #7 Skrevet 8. oktober 2006 Tusen takk for støtten big mama og dere andre... Han er å leverer unga sine nå så skal nok ta han fatt i kveld eller om jeg venter til mine reiser til pappan sin på tirsdag... Blir ihvertfall veldig lei meg og dritt lei å si det samme hele tiden, at mannfolk aldri kan lære....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå