AE84 Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 nå begynner endeli høsten å komme til stavanger, med 10 -12 garder og krafti vind!! fikk plutselig dillemma på hva jeg skulle ta på gutten min 2mnd+!! han er veldig varm av seg, svetter mye (kan ikke ha lue i bilen feks), men lurer på om jeg kan begynne å bruke dressen!!??!! til nå i ca 15grader har jeg bare hatt på han tynn jakke og stappet han gått nedi en fleece pose! tenkte kanskje å ta på han dress og dyne nå!!??!! blir kanskje litt varmt med dress og pose enda (vente til vinteren me d)!!??!! hva har dere på deres babyer???
firemerkersmør Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Kanskje jeg kler på min for lite? Alle bruker jo poser. Jeg bruker kun pose når han sover ute i vogna. Jeg bruker strømpebukse, tykk (men vanlig) bukse, body og jakke(helst strikka ulljakke). Han er 4 mnd, så ligger i vogna. Der bruker jeg ullteppe og et vattert teppe. I stolen har han ullteppe på seg. Og en tynn ull lue. Vi bor i Oslo
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Bruker body,strømpebukse,bomullsbukse,jakke og lue. Ligger på lammeskinn med pledd eller dyne.
firemerkersmør Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Hvor bor du lykketrollet. Godt å høre at ikke all bruker posen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå