MinLilleSkjønne<3 Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 jeg er i 26 uke nå men det er kun magen min som har blitt litt stor... siden jeg ble gravid har jeg kun lagt på meg ca 3 kilo... kan dette være normalt?hva med dere andre? hvor mange kilo har dere lagt på dere? HÅPER PÅ SVAR FRA DERE ANDRE JENTER... Begynner å engste meg for at jeg legger på meg for lite...
lena og tobias med en i magen. Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 hei hei.. jeg er i uke 25 og har lagt på meg 13 kilo huf.. men har bare fått rompe og mage ikke noe fett=) men det er nok ikke fare da hadde legen din sakt noe til deg... men lykke til vidre=)
Lillypia Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Heisann:) Vi er nok alle forskjllige. Jeg har også lagt på meg 3-4kg, og bare på mage. Nå er ikke jeg akkurat tynn i utgangspunktet, men om du er det så tror jeg nok ikke du trenger bekymre deg, heller være glad for at du slipper alle disse kiloene:) Noen legger forresten på seg tidlig i svangerskapet mens andre får det mot slutten! Så lenge symfyse målene dine stiger og ikke ligger under kurven, så vokser også den lille:)
minika*Overtid* Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 jeg er i uke 21 ig har lagt på meg to kg.Er bare magen min som har vokst også. Alle er forskjellige,tror ikke du har noe å bekymre deg for:)
deniz Skrevet 8. oktober 2006 #6 Skrevet 8. oktober 2006 Er i uke 26 og har lagt på meg 3 kg til nå....Det var en del å ta av fra før av...Men jeg tror at så lenge du ikke føler deg uvell eller har noen mangler, tar og får ungen det den trenger.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #7 Skrevet 8. oktober 2006 min mor la bare på seg 7 kilo da hun fikk meg og min søster(ikke tvillinger, bare forskjellig årstall)
MinLilleSkjønne<3 Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 8. oktober 2006 okay=) tusen takk for svar alle sammen... jeg har aldri vært kjempetynn, så da har det vel vært nok å ta av:p ville bare høre hvordan det var med dere andre... lykke til videre til dere også=D
Gjest Riga19 - jente 22.10? Skrevet 8. oktober 2006 #9 Skrevet 8. oktober 2006 Du trenger absolutt ikke engste deg! Jeg sleit veldig med kvalme og manglende matlyst de første 2 trimesterene, og gikk ned en del faktisk. Bare sørg for at du får i deg nok vitaminer,- en får jo kjøpt kosttilskudd på apoteket (snakk med jordmor eller lege først da). Babyen får i alle fall i seg det den skal, så det er ikke noe problem.
*Darkspotted* Skrevet 8. oktober 2006 #10 Skrevet 8. oktober 2006 eg e i uke 34 no har har lagt på mg 6-7 kg... har bare lagt seg på magen då.. det går ikje an å se at eg e gravid baken ifra...
MinLilleSkjønne<3 Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 8. oktober 2006 okay=) da trenger jeg kanskje ikke å bekymre meg så mye... babyen har det iallfall bra virker det som. den sparker MASSE,så den er nok full av liv gitt... takk for svar!
Posh, Mathea & Milla;-) Skrevet 10. oktober 2006 #12 Skrevet 10. oktober 2006 Husk at d er forskjellige ting som kan skylde vektøkning eller manglenede vektøkning, for eks om d er mye eller lite forstervann, om du har fått mye vann i kroppen ellers eller ikke noe i d hele tatt. Går ikke ann å sammenligne vektøkning egentli, i og m at vi er så forskjellige:) Jeg er i uke 22 og har lagt på meg 3 kg, var slank fra før, og har bare fått en stor og rund mage:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå