Gå til innhold

Vektøkning? Ny her jeg=)

MinLilleSkjønne<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i 26 uke nå:) men det er kun magen min som har blitt litt stor...

siden jeg ble gravid har jeg kun lagt på meg ca 3 kilo... kan dette være normalt?hva med dere andre? hvor mange kilo har dere lagt på dere?

HÅPER PÅ SVAR FRA DERE ANDRE JENTER...

Begynner å engste meg for at jeg legger på meg for lite...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei..

jeg er i uke 25 og har lagt på meg 13 kilo huf.. men har bare fått rompe og mage ikke noe fett=)

men det er nok ikke fare da hadde legen din sakt noe til deg...

men lykke til vidre=)

Skrevet

Heisann:) Vi er nok alle forskjllige. Jeg har også lagt på meg 3-4kg, og bare på mage. Nå er ikke jeg akkurat tynn i utgangspunktet, men om du er det så tror jeg nok ikke du trenger bekymre deg, heller være glad for at du slipper alle disse kiloene:) Noen legger forresten på seg tidlig i svangerskapet mens andre får det mot slutten! Så lenge symfyse målene dine stiger og ikke ligger under kurven, så vokser også den lille:)

Skrevet

jeg er i uke 21 ig har lagt på meg to kg.Er bare magen min som har vokst også. Alle er forskjellige,tror ikke du har noe å bekymre deg for:)

Skrevet

Er i uke 26 og har lagt på meg 3 kg til nå....Det var en del å ta av fra før av...Men jeg tror at så lenge du ikke føler deg uvell eller har noen mangler, tar og får ungen det den trenger.

Skrevet

min mor la bare på seg 7 kilo da hun fikk meg og min søster(ikke tvillinger, bare forskjellig årstall)

Skrevet

okay=) tusen takk for svar alle sammen... jeg har aldri vært kjempetynn, så da har det vel vært nok å ta av:p

ville bare høre hvordan det var med dere andre...

lykke til videre til dere også=D

Gjest Riga19 - jente 22.10?
Skrevet

Du trenger absolutt ikke engste deg! Jeg sleit veldig med kvalme og manglende matlyst de første 2 trimesterene, og gikk ned en del faktisk. Bare sørg for at du får i deg nok vitaminer,- en får jo kjøpt kosttilskudd på apoteket (snakk med jordmor eller lege først da). Babyen får i alle fall i seg det den skal, så det er ikke noe problem.

Skrevet

eg e i uke 34 no har har lagt på mg 6-7 kg... har bare lagt seg på magen då.. det går ikje an å se at eg e gravid baken ifra...

Skrevet

okay=)

da trenger jeg kanskje ikke å bekymre meg så mye... babyen har det iallfall bra virker det som. den sparker MASSE,så den er nok full av liv gitt...

takk for svar!

Skrevet

Husk at d er forskjellige ting som kan skylde vektøkning eller manglenede vektøkning, for eks om d er mye eller lite forstervann, om du har fått mye vann i kroppen ellers eller ikke noe i d hele tatt. Går ikke ann å sammenligne vektøkning egentli, i og m at vi er så forskjellige:)

Jeg er i uke 22 og har lagt på meg 3 kg, var slank fra før, og har bare fått en stor og rund mage:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...