*ks 75* Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Har akkurat vert inn på nett og lest om de.Syntest de var litt dyre men er det værdt det? Blir de brukt og kommer den kontakten mellom mor og barn? Litt skeptisk...
Lillypia Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg har brukt min, men må innrømme jeg ble litt skuffet da jeg ikke klarte å finne hjertelyden selv før etter første jm.time i uke 16 eller noe....men jeg hadde jo ingen erfaring med å lete fra før da. Men sånn som hvis man har perioder med lite aktivitet er det veldig betryggende å finne den fram og finne hjertelyden. Da vet man liksom at den lille har dte bra:) Og synes det var veldig greit at også pappa'n kunne få et forhold til den lille litt tidlig i svangerskapet, ved å være med å lytte..
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg har den og har hatt veldig god "trøst" med den når jeg var skeptisk og bekymret i begynnelsen av svangerskapet. Jeg syntes det helt klart var verdt pengene Bruker den jo ikke så mye nå, da jenta vår sparker og sånn...selv om det hender at jeg fortsatt bruker den Regner med at du ikke er så langt på vei? Jeg syntes iallefall den var veldig veldig god å ha
*ks 75* Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2006 nei er ikke kommet lengre enn til 12 uke men tengte eg måtte legge inn inlegget hos dere men lengst erfaring
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 Om du er mye bekymret for at det ikke er liv, så anbefaler jeg den virkelig jeg altså... Første gang kan det jo være litt vannskelig å finne lyden, men etterhvert blir det lettere... Så tidlig er det mange som ikke leter langt nok ned...skal jo holde den søkeren helt nede ved skambenet omtrent.. God investering.
Lystpåentiljeg Skrevet 8. oktober 2006 #6 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg har kjøpt, og synes det har vært greit å ha. Har ikke brukt den så mye, kun når jeg har vært engstelig for om fosteret hadde det bra. Hadde kjempesmerter en natt, og skulle på legevakten. Da var det godt å ta en sjekk med babywatcheren først etter å ikke ha kjent liv på lenge. Hørte hjertet slo, og så at pulsen var god, så da hjalp det veldig på nervene, selv om smertene var like intense. Jeg fant lyden i løpet av et par minutter da jeg kjøtpte min, i uke 11. Hadde lest her inne at i begynnelsen burde man prøve langt nede, gjorde det, og fikk "klaff" kjapt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå