mammatil3fantastiske Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 hvor mange av dere hadde det som symptom før dere testet positivt?
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 heisann jeg ehar en del halsbrann nå og før jeg testet ..det hadde jeg sist gang og..jeg følte på meg for forventet ikm og testet 2 dager før og var pos..har du testet??
mammatil3fantastiske Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2006 har ikke testet enda, 2 dager igjen til ikm, venter i det lengste...... jeg hadde også halsbrann som et av de tidligste symptomene sist gang og har det aldri ellers, så kanskje grunn til å være optimistisk?
janus-guttemamma Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Første gang jeg var gravid startet halsbrannen i uke 7-8, og forsvant dagen etter fødsel. Denne gangen var det daglig halsbrann i en uke som fikk meg til å ta en test.... sen var knallblå gitt... hehe. Var da ca 6 uker på vei
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 Huff, dette er jo omtrent det einaste symptomet eg har, men kjenner berre den ugne syrekjensla øverst i magen omtrent heile tida. Skal prøve å drikke meir vatn (svigermor meiner yoghurt er det beste for å regulere magen) *ghh* Trur eg snart sprenger om eg ikkje får seie nyhenda til nokon... Er så vanskeleg å halde det frå venninner som eg ser kvar dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå