Gå til innhold

Tv titting

~anette & lukas + ella ~

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 3 år hater, hater å ligge på magen. Skriker alltid. Men nå prøvde jeg å legge han forran tvèn og da ser han bare på den med store øyne og er helt stille! Er det greit å la han ligge slik å se på tv når han er så liten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du 3 år eller 3 måneder?

(Bare mener å huske at du har en på 3 måneder, og det er vel de det er viktig å trene magen på? De på 3 år kan vel både hoppe og gå, så de behøver vel ikke trene magen?)

Det er vel greit om han ligger sånn litt, da får han jo i alle fall trent magen. Det vel bare snakk om noen minutter av gangen allikevel... :o)

Kanskje jeg skulle prøve det samme her?! (Bare at TV'en vår står så høyt, så da får han kink i nakken om han skulle prøve det, tror jeg!) :o)

Skrevet

3 mnd ja, he he...

Skrevet

Jeg la ett teppe på bordet og han oppå, da er det passe høyde. Er der med han hele tiden så han ikke plutselig finner ut at han vil begynne å rulle og detter ned :) Lå der i 6-7 minutter kanskje før han vill snus igjen.

Skrevet

Sånn en god ide!

Min er også litt fasinert av TV, så det er kanskje måten for å få de til å trene på magen... Sliter litt med det jeg også!

Tror ikke det er skadelig så lenge de ikke blir liggende så lenge. Mener noen har skrevet at de kan få epilepsi av mye TV-titting, men det tror jeg er gamle myter... :o)

Skrevet

Vi får prøve det og se hvor lenge det funker :)

Skrevet

Det er vel greit når det får han til å ligge på magen. Har et annet tips som fungerte hos oss: Plasserte speil foran henne når hun la på magen, da ble det interessant, skal jeg si!

Skrevet

Jeg legger snuppa på magen oppå min egen mage og ligger slik og tuller og prater med henne til hun blir sliten i nakken og signaliserer at det er nok. Koselig og effektivt. :)

Skrevet

Har prøvd å la han titte i speil, det blir han bare sinna av foreløpig... Og han er så lite glad i å ligge på magen, så selv om han ligger på magen oppe på min mage blir han utålmodig etter maks ett halvt minutt...

Men det hjalp faktisk å legge ham foran TV'en, altså... Det varte opptil tre minutter før han ble lei! Så takk for tipset, LLL! :o)

Skrevet

Så bra :) Blir så glad når ting funker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...