Gå til innhold

Første gang her inne

Anbefalte innlegg

Hei alle dere som har testet positivt i dag. GRATULERER så mye. Bare et lite spørsmål, hvor lang tid tok det? Altså fra dere sluttet på prevensjon og til i dag...? Sluttet på pillen i mars, hadde ikke prøvd så veldig hardt, mer sånn skjer det så skjer det. Men nå merker jeg at jeg vil at det skal skje snart, så vi har økt intervallene litt kan man si... noen gode råd?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6602691-f%C3%B8rste-gang-her-inne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg testet positivt i dag , jippi ;)

Jeg slutta på pilla i april, men vi begynte ikke å prøve da... Vi begynte først å prøve denne mnd, og det klaffa med en gang ;) og jeg som trodde at det kom til å ta flere mnd, så jeg føler meg veldig heldig...

Jeg trodde ikke at jeg var gravid siden jeg hadde EL slim på et tidspunkt da jeg var på tur. Kom hjem til min kjære dagen etterpå og vi koste oss, så jeg tror vi har hatt utrolig flaks...he he så det holdt med bare 1 gang...

Masse lykke til ;)

Det er sånn blankt og seigt slim på en måte, og det trekker liksom ikke inn i do papiret... Du veit hva det er når du ser det assa ;)

Men jeg veit det er mange som ikke har det. Jeg brukte ikke noen el tester,,, Men jeg viste jo at EL er sånn ca 14 dager FØR neste mens. (jeg har alltid hatt regelmessige sykluser så da har det vært lett å finne ut)

Du kan jo bare prøve å se om du får det til å klaffe uten EL tester først også kan du heller kjøpe det etterhvert.. Det var sånn jeg tenkte ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...