**Håper** Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Hadde dere sex hver dag, annenhver dag eller sjeldnere??? Må bare høre jeg.
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Det lurer jeg også på...nå har vi praktisert annenhver dag...men er det tilstrekkelig? Er det slik at sædcellene er levedyktige i fem døgn, hvis de ikke renner ut (gjør de det?)?
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Testet positiv eltest søndag to uker siden, og hadde sex søndag, mandag og torsdag, så hadde ikke mye sprell i senga nei!!!
Én til Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Testet positiv EL-test torsdag, hadde sex torsdag, fredag og lørdag.. og sånn ca annenhver dag ellers
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 Hmmm Nå kan jeg jo ikke si at jeg er positiv, helt enda da, men... Hadde sex to dager den helga EL var, that's it *ler*
**Håper** Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2006 Hører så mye forskjellig med dette skjønner dere. Noen sier at det er lurt å ha sex gjerne hver dag og noen sier annenhver dag. Sist jeg var gravid så tenkte jeg ikke på EL eller noe og hadde sex hver dag og ble gravid. Men det var jo den gangen.
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #7 Skrevet 8. oktober 2006 Sist ble vi gravid på 1 juledag, litt av en julepresang! Da var det slumtreff da! Trodde ærlig talt at jeg ikke kunne bli gravid...skjer jo med andre så hvorfor ikke meg. Så da hadde vi sånn gjennomsnittlig ekteskapsoftesex, ikke så veldig ofte...men vi klarte det jo. Hadde ikke hørt om EL, ELs..., osv....
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #8 Skrevet 8. oktober 2006 hadde ikm torsdag 22 september så hadde sex mandagen og fredagen..hadde ikke trodd det skulle holde men vips:-) lykke til:-) litt baby støv som dere alle sier:-)*******************************************************************************************************
På'n igjen:)!! Skrevet 8. oktober 2006 #9 Skrevet 8. oktober 2006 Hei! Vi hadde sex annenhver dag, bortsett fra den helgen jeg regnet med at jeg hadde EL (gidder ikke teste for klarer aldri å finne den),da hadde vi sex tre dager på rad. Og denne gangen satt den!!! Men har jo gjort tilsvarende i 8 pp før uten at jeg har blitt gravid, så ... Men hvor ofte det lønner seg å gjøre det er jo litt avhengig av mannens sædkvalitet. Har han lav produksjon og lignende så anbefaler de at man skal spare et par dager før EL. Men dette vet du sikkert. Lykke til hvertfall!!
mari~m/ lillebror. Skrevet 8. oktober 2006 #10 Skrevet 8. oktober 2006 vi hadde sex annenhver dag frem til det nærmet seg eggløsning, da begynte vi med sex hver dag. *ok rødmer litt nå* han tok meg alltid bakfra og siden det var noe usikkerhet om hva som var best i forhold til orgasme før eller etter at han kom, så gjorde vi likegreit det slik at jeg kom både før og etter, for å være sikker. vi hadde sex frem til og med første dag med negativ el test etter el. å ja, jeg låg alltid i ro etter på i en god stund. Rundt el brukte jeg også hoste saft(ca 1 skje om dagen). om jeg kommer på noe jeg har glømt nå, så skal jeg komme tilbake med det. vell nå har du fått vite ALT he he he he, klem fra.
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 8. oktober 2006 #11 Skrevet 8. oktober 2006 Hei... Jeg var borte på tur ( 1 uke) hadde da EL slim dagen før jeg skulle hjem. Tenkte at jaja det var den pp. Kom så hjem til min kjære og vi koste oss (altså dagen etter EL slim) og da klaffa det så vi hadde nok utrolig flaks. (hadde ikke sex før EL men 1. og 2. dagen etterpå) Lykke til
**Håper** Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #12 Skrevet 8. oktober 2006 Hehe. Takk for gode råd Mari =) Men det står jo det at den beste stillinga for graviditet er bakfra, for da kommer han veldig dypt inn og bare spruter rett inn. Hihi. Jeg bruker heller ikke EL tester. Jeg er på dag 9 i dag og da jeg var hos gynokologen var jeg akkurat ferdig med mensen og hun så at EL var på vei alt, så jeg regner med at jeg får EL en dag til uka uten at jeg vet helt når. Hatt sex denne helga også kanskje vi skal gå for annenhver dag nå fram til helga.
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #13 Skrevet 8. oktober 2006 Vi hadde ikke så mye sex forrige mnd, pga soppinfeksjon, og jeg hadde ikke peiling på når el var..trodde gjerne at jeg hadde el samtidig som infeksjonen, og derfor har jeg vært veldig pessimistisk. Jeg vet rett og slett ikke når unnfangelsen skjedde, eller hvordan, jeg bare konstaterer at vi har vært veldig heldige og er jublende glad!!
cille vil-9pp-1SA Skrevet 8. oktober 2006 #14 Skrevet 8. oktober 2006 Hallo, juhu!!!! dagene rundt el hadde vi sex hver dag. på selve el-dagen kunne vi ikke ha oss, så da hadde vi en runde om natta, og så en gang til morgenen dagen etter el. Jeg tror det skjedde den natta, jeg;) lykke til, vennen, vi savner deg på 1.tri;)
**Håper** Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #15 Skrevet 8. oktober 2006 Takk cille:=) Så hyggelig å høre. Ja nå håper jeg på klaff altså, slik at jeg kommer over til dere. Snodig det at GU kunne se at EL var på vei allerde om fredagen og nå er jeg kun på dag 8 eller 9. Jeg må jo få tidligere EL enn det jeg har beregna. Jeg forventer jo ikke IKM før ca 29 oktober. I dag er jeg litt småkvalm. Lurer på om det kan være noe symptom på EL? Jeg finner ikke noe EL slim nå i hvertfall. Hvordan er formen din?
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #16 Skrevet 8. oktober 2006 Hadde sex kvar dag då eg kjente at det stakk i eggstokken (eller det eg trur var stikking, på venstre side) - så ein liten pause, sidan eg trudde EL var over. Hadde ikkje sex på eit par dagar, men berre litt "tilfeldigvis" den 21. sept - og iflg terminkalkulatoren vart eg befrukta rundt då... Så vi hadde vel litt flaks sidan eg hadde tatt feil av EL, men ja - spiren sit der likevel Hurra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå