Hoppetussa Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 For ørtende gang på rad har jenta mi dratt dyna over seg i løpet av natta. Ikke noe særlig, ettersom hun stort sett sover hele natta. Har stappa dyna godt innunder madrassen, men det hjelper ikke. Tenkte jeg skulle prøve klyper før jeg prøver sovepose. Men hvor får jeg kjøpt det?
*Ulrikke* Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 På de fleste barneutstyrsbutikker vil jeg tro! Jeg har kjøpt på Fru Lyng, men har ihvertfall sett det på Rudo også.
Moi_ Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg har kjøpt klyper som jeg fester i dyna og sprinkelsenga, og de fikk jeg kjøpt på en barneutstyrsbutikk.
callmebecka Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg bruker slike klyper som holder vottene fast til jakka, enkle å feste i madrass og dyne, enkle å flytte til vogna hvis nødvendig, og ikke minst, de kan fortsette å brukes etter at jenta di har slutta å dra dyna over hodet! Fåes kjøpt i alle butikker som selger barneklær, koster rundt 40kr, kommer i flere farger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå