lengter daler ned i skjul... Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 jeg er ikke gravid enda... men prøver for harde livet ) men jeg lurte på om noen av dere hadde festeblødning? jeg har ikm 15-16 oktober.... og igår kveld og idag så får jeg litt rosa på papiret..... 1 uke føe ikm, det har aldri skjedd før... litt tidlig å begynne spotte nå..... så jeg lurte på om det var noen som vet noe om dette...... er det vanlig å ha det i et par dager? klem )
lengter daler ned i skjul... Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 8. oktober 2006 dytter litt jeg )
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg har ikke hatt det, men har lest meg frem til at det sikkert er like mange som har det som de som ikke har det... Tar jeg ikke helt feil er det mang en graviditet som har begynt md litt lyserosa på papiret! ;o) Men jeg kan jo gi ordet videre til noen som konkrèt har opplevd akkurat dette!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2006 ca 1 uke før IKM?? )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå