Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Min lille er 6,5 mnd., får grøt på formiddagen og middagsglass om kvelden. Hun har ikke vist noe særlig interesse for mat før nå i det siste, i går kveld spiste hun over et halvt 6-mnds. glass med middag og et halvt 4-mnds.glass med blåbær, hun var så sulten...og da var det jeg som sa stopp! Bør jeg da begynne med et måltid midt på dagen også? Kan legge til at hun kun får morsmelk resten av døgnet....
KaMa Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Vi begynte med grøt når han var 5 mnd fordi han hadde snudd døgnet ang spising. Jeg ammet ørten ganger om natten, mens om dagen var det vanskelig å få i ham mat. Så vi begynte med grøt om morgenen (fordi man bør legge introdusering til ny mat om morgenen...) og når det gikk fint, fikk han grøt om kvelden også. Etter to uker prøvde vi med litt potet på dagen, (i utgangspunktet for å la ham få smake noe nytt) mellom kl 13 - 14. Dette gikk ned på høykant, og fremdeles spiste han om kvelden, så derfor la vi det inn som eget måltid. Han spiser nå to grøtmåltid og middag i løpet av dagen, samt pupp. Tror egentlig bare det er å prøve seg frem.. Vår er like gammel som din. :-)
Mina06+Mats09 Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Her spiser snuppa to grøtmåltider om dagen + ett middagsglass til 6mnd. Og ett måltid med bare mme. Hun er snart 7mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå