Gå til innhold

Andre som har baby som reagerer på pencilin??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forbindelse med brystbetennelse fikk jeg pencilin. Denne skulle ha lite innvirkning på min 5 uker gamle baby. Mage og munn kunne påvirkes. Han har hatt diarè som lukter pencilin hele uke men virker ikke være påvirket negativt av det annet at det er fryktelig vondt å bæsje.Det andre han fikk var utslett i ansiktet og vi tenkte det bare var hormon utslett. Det ble verre og verre rundt hals, varme tykke ører og øyne ble angrepet.Igår bestemte jeg meg for å stoppe pencilinkuren og allerede er ansiktsfargen og temperatur på områdene normal . Er det andre som har opplevd dette?,Jeg har pumpet meg mye i det siste er melken ubrukelig da den inneholder spor av medisinen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min jente var vel ca 3-4 uker da jeg måtte ta pencilin pga betennelse. Hun fikk mageproblemer og var mye urolig...

Skrevet

Har akkurat avsluttet penicillinkur pga brystbetennelse. Synes lillemann har vært urolig pga mageknip så lenge kuren har vart, og han har luktet sterkt av penicillin. Ville ikke gitt han pumpemelken, da den sannsynligvis er full av medisin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...