Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter hær framfør datorn mitt i natten hemma i USA. Har konstig værk som kommer o går med 8 min mellan rum. Kænns inte alls som førsta gången jag hade rier då jag fick min son., Så jag lurar massor på om detta ær det riktiga som sker,,,

E det ngn som kan se om det e ngt som sker i min væg i løpet av dagen?

f dato 16 okt 81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann vennen:-)

Vet at du har ventet lenge no. Jeg spådde deg at du kom til å føde i oktober da du spurte for noen mnd. tilbake..

Husker du svarte at dere da ville bli en oktoberfamilie:-)

Forstår godt at du er spendt på å møte den lille nå -husker selv hvor slitsomt det var å vente på slutten..

Det høres akkurat ut som om noe er på gang ja. Jeg har 4 barn og alle fødslene startet på forskjellig måte, så kroppen har nok begynnt å forberede seg på fødsel ja :-)

Tror nok du kommer til å møte din lille prinsesse snart. Fikk egentlig inn den 10 ,men kan jo godt være det skjer før.

Husk at det er viktig å bevege seg det du orker, for da stopper det ikke opp og du hjelper den lille ned i bekkenet. Spesielt det å stå og vugge hoftene rolig frem og tilbake. Lurt å gjøre det no for det er jo ikke sikkert du orker det når riene blir kraftige.

Sex med mannen er jo også kjent for å sette i gang fødsel siden det finnes stoffer i sæden som hjelper å sette i gang fødselen...Men dette hjelper bare hvis du er moden nok og det tror jeg du er:-)

Ellers vil jeg bare ønske deg LYKKE TIL!!!

Håper du får en drømmefødsel!!

TENK snart holder du den lille prinsessen din i armene dine! Jeg misunner deg det øyeblikket:-)

Stooor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...