Gå til innhold

hvor store 20 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor store er barna deres ved 20 mnd. Min prins er 11 kilo og lengde er jeg usikker på men han bruker fortsatt 80/86 i størrelse. Han har nesten ikke vokst noe siden 1 årsdagen i februar:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva sier hs om det? At veksten har stagnert?

Har dere snakket om gluten (har han mye diare?) og har han fått målt jerninnholdet i blodet (jeg lærte forleden av noen her at de hadde problemer med jern og da vokste barnet ikke nok?)? Hvis du trekker ned øyelokket under øyet, er det like rødt der som det er hos pappaen? (Voksne damer er ofte litt i underkant pga mens.) Har han vært mye syk?

Vår store jente (hun ligger høyt på kurven) er 18mnd, 12,5kg og 87 cm.

Skrevet

Men hennes fillesøster (vi har en slik) er samme alder og 82 cm og ikke 10kg ennå. Forresten.

Skrevet

Min sønn på 21 mnd er nesten 14kg og 89 cm :)

Skrevet

Johannes er 21 mnd, veier 15.5 kg og er nok ca 89-90 cm. Bestandig vært en stor kar.

Skrevet

Lille snuppa vår er snart 20 mnd, og var 81,5 cm for et par uker siden, og veier 10 kg. Ei lita herlig snuppe!!!!!!!! :)

Skrevet

Tror guttungen her i huset er ca 14 kg og kanskje 96 lang........ har ikke veid ordentlig siden 15 mnd kontrollen og da var han 13 kg og 84 lang......... nå er han akkurat 20 mnd

Skrevet

MIn er ca 12,5kg- aner ikke hvor lang han er men bruker 86-92cm, tipper han ligger rett under 90 cm.

Han er 19mnd.

Min har veid omtrent det samme siden han fylte 1 år. Snakk med legen din hvis du er usikker, men er han en blid og fornøyd kar, som spiser og drikker uten problemer , er det sikkert ikke noe å bekymre seg over. Det er jo store forskjeller på oss mennesker.

Skrevet

Gutten min på 20mnd bruker st.98 i klær - akkurat det samme han brukte til 1-årsdagen. Så selv om han er lang, har veksten hans stoppet opp i flere mnd nå. De små vokser gjerne i rykk og napp. De kan jo ikke vokse like mye hele tiden.

Gutten din vil nok ta på seg vokseskoene snart han også. Her er småen 12kg.

Skrevet

Jenta mi er 21 mnd, hun er 11 kg og 80,5 cm. Har heller ikke vokst noe særlig siden 15 mnd, Men det kommer nok :-)

Skrevet

gutten min er 20 mnd og veier 10,5 kg. vet ikke hvor lang han er men han bruker 86 i bukser og de må brettes opp. storebroren var 86 cm og veide 10,1 kg da han var 21 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...