Gå til innhold

Min første tur inn hit...


På'n igjen:)!!

Anbefalte innlegg

Endelig beveger jeg meg over hit. Har riktignok vært gravid en gang før, men da hadde jeg SA og kjente heller ikke til de sidene her!

Men i dag testet jeg positivt og er overlykkelig (selvom jeg ikke helt tror det enda...) Håper bare jeg blir her i 8 uker til og så kryper over til 2. tri, og ikke må tilbake til bli gravid!

 

Noen flere som har testa positivt i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, hei. Velkommen hit, og masse lykke til. Det er litt dødt her innimellom ja. Så du skrev det på bli gravid. Vi her inne tror grunnen er at nå slapper vi mer av, har ikke så mye spørsmål som da vi var på bli gravid og sånn. Og en viktig ting til. Vi er så trøtte hele tiden så vi sover stort sett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja! Så er vi her!! Jeg trodde virkelig ikke det skulle gå så fort, var forberedt på å vente en stund til!! Men jippi altså!! For en herlig følelse!!

Trist at du hadde en sa... uff.. må den holde seg langt unna oss nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Ja det stemmer nok det :-) Men jeg har akkuratt funnet ut at jeg er gravid og fryktelig skravlesjuk!!! Er bare så utrolig lykkelig!

Er det lenge siden du testet positivt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off.. det kjipe idag er at jeg skal treffe to venninner på kafe!!! Hvordan i all verden skal jeg klare å styre meg??? De kommer til å tro jeg er blitt gal!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det må vi satse på!!! I dag skal jeg nå hvertfall bare tenke positivt! Er bare så utrolig lykkelig!! Men er jo litt rart og, at det faktisk er et lite vidunder inni meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner det ja... hi, hi... Jeg testet for to uker siden. Ble først veldig glad, så veldig bekymret, og nå er jeg i en slags merkelig lykke boble. Har endelig funnet litt roen, og troen på at dette skal gå bra! Masse lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja det kan jo bli en utfordring å ikke skulle si noe. Sist gang jeg fant det ut skulle jeg møte en venninne som var gravid og hun snakka om det hele tiden og jeg prøvde febrilsk å være så natudlig som mulig... Hadde jo så vannvittig lyst til å si det!!

 

Men så er det jo litt moro å ha en så fantastisk hemmelighet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det ikke rart? Der skal det vokse og bo en god stund! Gleder meg til kulen kommer frem!! :)

 

Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!!

ENDELIG klart å rive meg ut av dvalen:) Har sovet SKIKKELIG godt i natt!!!

GRATULERER, ani277:)) Herli følelse å se testen slå ut positivt? Hehe, selvfølgelig var det vel det:) Noen anelse om når du ca får termin da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27!

Jeg klarer ikke å slutte å smile!!! :) Kommer til å få så sinnsykt vondt i fjeset idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal først til svigers og så en tur til mine foreldre i dag. Blir vanskelig å ikke skulle si noe, har jo så utrolig lyst!!! Forrige gang fortalte vi det til dem samme dag som vi testet, men denne gangen vil vi vente litt. Er jo litt moro å ha det for seg selv en stund og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig :-) det første jeg sjekket etter positiv test!!!

19. juni! Ja det var en fantastisk følelse å lese ordene gravid. Men klarer nesten ikke tro det, må nok ta en test imorgen og i overimorgen og... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vil også vente et par uker før jeg forteller familien min. Spørs om mamma får vite det først!! Gjett om kjærsten får en overraskelse i morgen! Han er på guttetur i Tyrkia. Hvordan skal jeg fortelle det til han mon tro...? Gleder meg!!

Ja, dette er verdens beste hemmelighet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg bare og griner!! Begynner liksom å gå litt opp for meg!! Jeg har et lite vidunder inni meg!!! Tror jeg kommer til å sveve litt på skyer i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mye følelser nå!! Tror ikke det helt har godt opp for meg enda jeg, for jeg har ikke begynt å gråte ennå.... men det kommer nok snart...!!

Vi er så heldige føler jeg!!

Hvor bor du hen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi stakkars deg som ikke har han å snakke med det om en gang!!! Ja gjett om han blir glad!! Må jo være den beste nyheten han kan få. Et tips: ikke send det på sms. En venninne av meg gjorde det og så leste en kollega til kjæresten hennes det (fordi han trodde det var hans mobil) og han fikk seg et lite sjokk da han leste at han skulle bli pappa... han var vel nærmere 50 eller noe og var forlenge siden ferdig med småbarnstilværelsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe!! Nei, ikke noen sms, nei!!! Må klare å holde ut så han kan få være inntil meg når jeg forteller det!!! Tror han vil komme til å gråte!! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...