Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Har fått beskjed av både ordmor og lege at hodet til babyen har festet seg (uke 36) men den er fortsatt veldig aktiv og kroppen beveger seg fra side til side på magen. Flere som har opplevd det? Trodde gjerne at babyen ble mer "låst" og bevegelsene mindre når hodet hadde festet seg....?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Det skulle selvfølgelig stå "jordmor".
Mane Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Dette lurte jeg også på. Hodet er festet, og jeg har stort sett hatt spark mot høyre side. Kjente tydelig rompa og kroppen på venstre. Men en dag kjente jeg hodet og rompa på høyre side, og spark mot venstre. Spurte jordmor om dette var mulig iom at hodet skulle være festet. Hun sa da at de har noen få bevegelses muligheter selv etter at hodet er festet. De kan med andre ord "bytte side". Har to uker til termin idag, og kjenner fortsatt masse bevegelser. Har ikke avtatt noe aktiviteten her nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå