Lima og meg Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 når vi desemberjentene skal begynne å legge ut fødselshistoriene våre. Jeg gleder meg sånn. Og så gleder jeg meg til november, for da er det liksom ikke sååå lenge igjen;p Utålmodig nå ja:)
Snupidupi Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Ja det bi spennanesn å se kem som fær først... Kem som føder før termin og kem som føder etter termin og kem som fær a gåre på termin.... Bi spennanesn ja!!! Glæda mæ masse æ også
*Lucia* Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Ja, gleder meg til fødselslister i steden for terminlister!! :-)
mensana Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Ja, det blir knallspennende å se hvem som føder først, hvem som må lide på overtid etc, etc.. Blir kjempegøy!! *glede meg, glede meg, glede meg* (selv om jeg lider av litt akutt fødselsangst også for tiden.. for AUUUU! - tenk at jeg skal gjøre dette en gang til! )
vips-77 Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg gleder meg nesten mest til å kunne sitte her og følge med på dere enn at jeg skal i ilden selv... Selv har jeg ombestemt meg så jeg skal nemlig ikke føde tenk!!!! Så da får dere andre ha lykke til
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #6 Skrevet 8. oktober 2006 gleder meg jeg også!! kjempemasse!! er bare bekymra for sjalusi, jeg... også har jeg en rar følelse om at jeg kommer til å føde FØR termin.. er ikke det rart?? klem
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #7 Skrevet 8. oktober 2006 det blir rart!! og tiden etter...snakke om de små bertene og kjekkeasene ) hva slags sjalusi mener du - fordi du føder tidligere, ulvepus? jeg føder nok ikke før rett før julaften (to uker over), så jeg tar meg nok en tur opp til årsgårdsstrand og stjeler alle lion sjokoladene dine i terroraksjon!!! hihihii moahahaha
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #8 Skrevet 8. oktober 2006 Blir en spennende tid for Desember jentene fremover =) Mye godt i vente
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #9 Skrevet 8. oktober 2006 tette82: jeg tenker på sjalusi i henhold til storebror.. han er ikke vant med å dele mamma med noen, bare vant med å dele pappa, vet du værre var det ikke bare til å ta deg en tur til til åsgårdstrand! jeg skal ha lion klart, jeg hihihihi hilse hjem til supermannen din!! klem, klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå