Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #1 Del Skrevet 8. oktober 2006 Tuva Victoria Line Maja Ronja Majken Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 8. oktober 2006 #2 Del Skrevet 8. oktober 2006 1. Tuva - kjempefint! 2. Ronja - søtt og rampete! 3. Victoria - fint navn! 4. Maja - helt ok 5. Line - helt ok 6. Majken - synes ikke dette navnet er noe fint... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 8. oktober 2006 #3 Del Skrevet 8. oktober 2006 1) Maiken (finest med i) - kjempefint! 2) Line - kjempefint, enkelt og greit. 3) Tuva - fint 4) Maja - fint 5) Victoria - liker jeg ikke, blir for "jålete" 6) Ronja - liker jeg heller ikke, blir for "harry" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #4 Del Skrevet 8. oktober 2006 Victoria -veldig fint! Maja -fint namn! Ronja -ok. Line -ok. Majken -nei..... Tuva -nei.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 8. oktober 2006 #5 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg likte Maja best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #6 Del Skrevet 8. oktober 2006 Maja - Fint og søtt Majken - Kjempefint det (men liker det bedre som Maiken jeg) Ronja - tøft men søtt samtidig Tuva - fint det Victoria - også fint Line - liker ikke så veldi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma'n til bitteliten Skrevet 8. oktober 2006 #7 Del Skrevet 8. oktober 2006 Maja - søtt Majken- nydelig, min favoritt:) Ronja- ok Tuva - fint Victoria - ok, men litt for "dollete" Line - litt kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yulia Skrevet 8. oktober 2006 #8 Del Skrevet 8. oktober 2006 1: Maja 2: Majken 3: Tuva 4: Victoria 5: Ronja 6: Line Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #9 Del Skrevet 8. oktober 2006 Liker særlig Victoria og Maja. Ronja er litt tøft, men ikke helt min stil. Majken synes jeg er litt rart, og Tuva og Line synes jeg er kjedelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli Skrevet 8. oktober 2006 #10 Del Skrevet 8. oktober 2006 Syns Tuva er finest, men det er populært nå, hvis det har noe å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kardemomme Skrevet 8. oktober 2006 #11 Del Skrevet 8. oktober 2006 Liker Tuva- synes det er fint og enkelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #12 Del Skrevet 10. oktober 2006 Line er kjempefint!! Eventuelt Maja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spuntemor Skrevet 10. oktober 2006 #13 Del Skrevet 10. oktober 2006 Liker Maja veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #14 Del Skrevet 10. oktober 2006 maja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #15 Del Skrevet 13. oktober 2006 Maja Tuva Line Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå