Gå til innhold

Nattlig vrøvel fra trøtt sjel

jadida

Anbefalte innlegg

Hei

Har vært borte fra sidene her en stund nå, etter å ha mistet for 2. gang på et halvt år i våres. Har liksom på følelse av at kroppen ikke har stabilisert seg helt ennå, ca fem mnd etter SA...andre som syns det tar lang tid?

Litt vanskelig å sette fingeren på hva jeg syns virker "feil"; det er vel mer en følelse/summen av mange små ting. Innimellom føler jeg meg nesten mer gravid nå enn da jeg faktisk var det! Veldig frustrerende og slitsomt, iallfall når man håper å klare å bli gravid igjen... Opplever å spotte fra 6-5 dager før TR kommer. Veldig svakt, men allikevel...legger iallfall en demper på sexlysten for min del - og gjør selvsagt at jeg begynner å lure på om det er noe på gang der inne...lille håpet ligger jo i bakhodet og hvisker "kanskje..." hver gang, før TR gjør sitt inntog og føyser det tilbake for noen uker. Tror jeg blir sprø snart!

Sånn. Måtte bare få "luftet meg litt"!

*gjesp* Beklager hvis innlegget mitt er litt vrøvlete, men jeg er ganske trøtt. Prøver å holde meg våken til mannen kommer hjem fra jobb - iflg "kalkulator" har jeg sannsynligvis el denne helgen! ;)

Fortsetter under...

Hmm, det høres da ikke bra ut? Såpass lenge siden du hadde SA og fortsatt er kroppen ikke tilbake? ikke bra.... håper det er fordi kroppen din så gjerne vil bli gravid og at det snart klaffer...

Jeg er/var gravid nå og synes absolutt at kroppen er kjip, har ikke trent på nesten 4 uker, og det gjør jo også at man føler seg litt i ulage..,..

Lykke til da , håpe du får EL i helgen og at det klaffer:-)

Alle kropper reagerer forskjellig. Det er jo en stor omvenltning som skjer for kroppen når den blir gravid, og to graviditeter på et halvt år er jo mye for kroppen og ordne opp. Du skal se det sitter en spire der igjen når den er klar for det!

Har inntrykk av at de fleste som mister opplever at kroppen forandrer seg etterpå. Jeg for min del føler eggløsningene nå som to forferdelige smertefulle dager, klarer nesten ikke stå oppreist....også har jeg begynt å spotte før mens. Dette gjorde jeg aldri før, og er overbevist på at det er pga min sa.....

Håper du føler deg badre snart og at det snart sitter en spire hos deg!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...