Lilleh Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Snuppa har våkner for n'te gang siden jeg la henne kl 20.. Hun kryper altså rundt i senga i søvne, og ender opp, i en eller annen ende... uten dyne, fryser og våkner... Frem til nå har det gårr bra å legge henne tilbake i opprinnelig posisjon, pakke dyna godt rundt og gi smokken... snart er det vel tid for litt mat igjen tenker jeg.. Hva er deres erfaringer med nattpose? Nå begynner det å blir kaldt ute, og snuppa kommer jo til å fortsette å fryse fremover om hun skal fortsette slik... kan'ke tenke meg at det blir bedre på en god stund.... Hun er forresten 8 mnd,..
WP-TLogPeanut Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 Hehe... prøvd nattpose forrige natta vi ... hu krøyp ut av den :S Det var vår erfaring med den gitt :s
Lilleh Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2006 Nå sitter jeg å flirer... syns jeg ser det... hehe Er det one size på disse? Eller hvilken prøvde du? Ser at våre er omtrent like gamle...
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Det finnes masse foskjellige varianter og størrelser. Ikke mulig å krype ut av den vi brukte til eldstejenta. Du får også noen som kan festes til madrassen, men det blir kanskje litt mye "fengsel"..?
jennifer Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 Har hatt det på akkurat samme måte som deg. Fikk en nattpose av Farmor, som jeg motvillig prøvde, og gullet sov mye bedre allerede første natten:) Har en sæle rundt madrassen så hun ikke ruller på magen, men kun på siden. Har nå forsøkt uten....helt umulig, hun sover kun godt når hun sover i den. Lykke til:) PS: Helt umulig å komme ut av de jeg har i allefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå