Mamma`n til Sofie Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Det er allerede 1 mnd siden dåpen, og jeg har ikke fått begynt på takkekortene enda.. Har ikke peiling på hvilken jeg skal velge! Hva gjorde dere?
WP-TLogPeanut Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg gikk inn på Japanphoto sine nettsider og bestilte der,synes de hadde så fine,til en billig penge
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg har tenkt å lage foravtrykk på sølvfagede ark som jeg skal lime utenpå noen kort:) Personlig og fint
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Har to forslag til deg =) Gå inn på elkjøp sine nettsider - der kan du bestille takkekort (og julekort) med bilde av din lille på, og skrive den teksten du vil ha på. Veldig billig - husker ikke hva prisen var. Selv har jeg tatt fotavtrykk av lille Emma vår på et hvitt ark, skal kopiere dem opp og lime på et sort A4ark og brette det i to, og skrive inni, sammen med et bilde av Emma. Syns det er nusselig! Med Elias, brettet jeg bare et sort A4ark i to og limte sort/hvitt bilde av ham inni og skrev en hilsen. Lykke til!
Mersa og gutta <3 Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 har helt forelsket meg i kortene fra kortshop.no men de er jo ganske dyre....Eurofoto har noen som også er veldig fine og ikke så værst i pris...Ellers så er jo Elkjøp billig og de har fine kort (samme som japanfoto faktisk).
anlej Skrevet 8. oktober 2006 #6 Skrevet 8. oktober 2006 kanskje et dumt spørsmål, men hva har dere brukt når dere laget fotavtrykk? likte nemlig den ideen godt!
mamman til to prinsesser Skrevet 8. oktober 2006 #7 Skrevet 8. oktober 2006 Gå inn på hipphipphurra.net, der kan du bestille kjempefine takkekort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå