tullejenta Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Gutten min blit nesten halvåret til jul, hva kan være fornuftig å ønske hvis noen spør? Gruer meg til å få den lille leiligheta full av leker. Hva trenge ett halvt år gammelt barn egentlig? Skulle gjerne ønsket han katvig og ida-t klær, men det fins ikke her vi bor
WP-TLogPeanut Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 Har ønsket oss deler i serviset Prinsesse fra glassmagasinet vi Har bare skåla fra før
tullejenta Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2006 Det var lurt, vår begynner vel å spise mat sånn ca da han, må finne noe guttete service vi da Kom på hette håndkle, det har vi ikke. Bøker er også noe jeg satte pris på når jeg var lita, kan jo begynne å bygge opp ei samling,
WP-TLogPeanut Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 De har et likedan,bare at det heter Prins og er blått da, kjempefint Får aldri nok håndklær , og bøker er alltid artig ja
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 Katvig og Ida-t kan kjøpes på nett :-) Gutten min ønsker seg Robeez tøfler og SIA interiør (knagger, bokser, klokke++). Ellers er bøker fint å ønske seg. Han kan begynne å samle på en bokserie, f.eks Knerten. Annet som er veldig praktisk er spiseutstyr fra Baby Bjørn. Stiv smekke, spiseforkle, tallerken med antiskli under osv) Bilder til barnerommet er koselig.
Mamman til 2prinser&1prinsesse Skrevet 8. oktober 2006 #6 Skrevet 8. oktober 2006 Mange gode tips her da:) Jeg ønsker meg også pysj, body og strømpebukse i ull.
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #7 Skrevet 8. oktober 2006 til gutten min som er 10 mnd i jula ønsker jeg: penger ting til barnerommet regnklær bodyer og pysjer bøker(sangbøker,eventyr ol.) leker
Luca Skrevet 8. oktober 2006 #8 Skrevet 8. oktober 2006 Katvig og IdaT kjøper du på nett. Ønsk deg penger og si at du skal kjøpe klær for de som ikke er i butikken der du bor. Feks lilletordivel.no har begge merkene, og sender som vanlig postpakke(49,-) Her er det så mye leker og bøker pga storesøster, at vi kommer til å ønske klær til lillesnupp....akkurat som om vi har nok av det fra før også:-) Det prinsesse-service fra Porsgrunn som WenchePia snakker om, er veldig fint da. Lillesnupp fikk til dåpen sin, men gravert navn på(!), men kjøpte et sett til snuppa på Obs til utrolige 199,- tror jeg...tips. 399,- tror jeg på glassmagasin.
Luca Skrevet 8. oktober 2006 #9 Skrevet 8. oktober 2006 Akkurat som om vi IKKE har nok av det fra før av skulle det stå da...
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #10 Skrevet 8. oktober 2006 Vi ønsker hos bæremeis og eventyrbøker.Tulla er 5 mnd til jul,så hun er jo enda ganske lita..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå