Gå til innhold

WenchePia og Tone Lise,f.22.02

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann- sover ikke du heller??

Du om jeg ike husker helt feil skrev ikke du at du hadde fått et sår på puppen- nå etter ammslutt?? hvordan går det?? (du så at jg svarte dg på skravles eller??)

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei , nei , sover ikke jeg vettu ;)

Ja,jeg hadde et sår på puppen , skrev tilbake på svaret , takk for det ja :D

Det gjør ikke vondt eller noe sånn,ikke er det rødt eller hovent eller,

det er liksom bare en sprekk det kommer klar væske utav .. (ikke i de vanlige "hullene" i brystvorta altså ... Det svir hvis jeg peller på det og sånn som man ikke skal gjøre , ellers gjør det ikke vondt... bare ubehagelig..

Skrevet

er ikke alltid man rekker å finne ut om noen har sett et svar på skaravlesida -raser fort over på både side to - tre og fire - og så huska jeg ikke overskrifta di.....hadde vel fått mange anntdre tråder om jeg hadde søkt på nicket ditt tenker jg. hehe

klem

Fortsatt god bedring - du får ringe legen om det ikke gror da eller virker betent uten at evt bacymicin hjelper

Skrevet

Hehe,sant det , går fort der ja :)

Tusen takk for det , skal nok ringe legen hvis det ikke går over,kan jo fort utvikle seg til noe stygt :s ( lett mottakelig for infeksjoner i kroppen)

Klem fra

Skrevet

Unnskyld at jeg blander meg inn i samtalen deres :) Men du kan ha på purelan (brystvortesalve.) Vi bruker den til Minstemanns sprekker og sår av eksemen og den er helt super. Brukte den til og med på brannsåret til eldstegutttn :)

Skrevet

Takk for tipset :) Får prøve den senere hvis Bacimysin ikke funker,siden jeg har sistnevnte liggende ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...