Gå til innhold

Ooops har kjøpt meg trøyer fra BIM-shoppen alt jeg...


☆Pacific sunset☆

Anbefalte innlegg

liiiiitt ivrig eller haha!

bestilte en langarmet trøye i rød hvor det står I Love You (altså hjerte istedet for love da) med hvit skrift og en lysrosa langarmet trøye hvor det står JEG ER IKKE FEIT JEG ER GRAVID på :)

 

Jada tidlig ute som vanlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikkje kjøpt noko anna enn ei ny treningsbukse (trengte ny uansett) og då kjøpte eg ei sånn som går an å bruke "med og uten" gravidmage - den har eit sånt stoffbelte ein kan brette ned før ein får mage. Ganske genialt (og den er veldig godt på, brukar den faktisk i skrivande stundt) Skal kjøpe ny sports-bh også no, treng nok snart ein som er litt større og med SAIKObra støtte (skal prøve å ikkje få meir "hengepuppar" enn det eg allereie har!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har kjøpt meg en ny kremhvit kjole også fra Hot&Trendy - bestilte den før jeg ble gravid men fikk den idag og den er suuuuuuuuuuuuper som mammakjole altså!

Skal finne link så kan dere se selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det såg ut som ein herleg haustkjole! :)

Kom på at eg foressten kjøpte eit par toppar i Japan som funkar godt med stoor gravidmage i, sånne litt lause/flagrande toppar. MEN det er jo ikkje plass til gravidpuppar i dei! Japanske kle er jo i seg sjølve vanvittig små (for meg som er ganske vanlig vestleg str M) - så det spørs om eg får brukt dei med diger mage under... jaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk skal du ha!!!!!!!! Da måtte jo jeg også. Kjøpte meg en rød, langermet, jeg er ikke feit, jeg er gravid trøye. Jeg skulle jo vente med det jeg. Grrr.... Ja, ja. Gleder meg til den kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...