Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Har skikkelig vondt i venstre side er akkurat som sting, skikkelig ubehagelig klemmer jeg inn gjør det vondt! Trur dette kan ha en sammenheng med treg avføring for tykktarmen er jo der! Er så bekymret!! Noen andre som har det slik? Har vært hoss legen de sier bare ;visst det fortsetter over lengre tid : ta kontakt!! Arrrrgh, er jo kjempe bekymra ,tar de meg ikke på alvor?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 Du bør dra på apoteket å kjøpe Visi-blin. Hjelper mot treg mage. Har hatt vondt i høyre side, men legen mente at det er magemusklene som tøyes. Det er jo ganske mye som endrer seg i oss for tiden...
Maja78 Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 Har også opplevd dette ett par ganger...på venstre side.Kan være luft,treg mage,eller barnet som har lagt seg på en måte at den presser på tarmen. Men om det varer over en dag eller to,syns jeg du skal kontakte lege...Trenger ikke være noe,men så får du en bekymring mindre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå