Gå til innhold

Mai: 1. tann!


TORO-husmor

Anbefalte innlegg

Etter to måneder med sikling og tygging brøt lillegutts første tann gjennom i dag. Han har ikke hatt feber eller virket misfornøyd, heldigvis. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja da er du heldig! Her sliter jr noe sinnsykt! I en månedstid har han vært helt desperat etter å ha noe i munnen, og han sikler våt hver enskjorte han har på seg. De to siste dagene har han vært veldig sutrete og i dag har han grått og hvert veldig fortvilet. Smører på med Dentinox, men syns ikke det hjelper noe særlig. Prøvde med en kaldt klut nå, og det var bedre, han sovnet endelig...

 

Håper de kommer snart her også, menjeg kjenner ikke enkul engang. Gjorde du det?

 

Grattis med fine tenner! (Lykke til med amming hvis du gjør det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjente ikke noen kul, men vi så at det ble hvitere nede i tannkjøttet for hver dag. Tok ikke så mange dager fra vi så det til tanna kom gjennom. Nå ser det ut som den neste er på vei også.

 

Han har som sagt virket fornøyd og frisk, men han har de siste par månedene siklet veldig mye og hatt et stort behov for noe å tygge på. Vi har til en hver tid to biteringer liggende klare i kjøleskapet, og det er tydelig at han setter pris på dem. Anbefales hvis dere ikke har prøvd det!

 

Jeg ammer, ja. -Og jeg må si jeg er litt spent på hvordan det går etter hvert... Sleit litt med amminga til å begynne med, så jeg håper han ikke begynner å bite meg.

 

Håper det går fort å få tann/ tenner for gutten din :-) Slitsomt både for liten og stor når det blir lite søvn og mye gråting.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...