Gå til innhold

hmmm..hvorfor kommer det "veske" ut av den ene bryst vorta mi hvis jeg trykker på den?jeg er ikke gravid..kommer mere og mere jo mere jeg trykker på den

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja men jeg er redd det kan være kreft...vet ikke hvor jeg får det fra.,men man tenker jo alt mulig:(

hehe..kjære deg..skal ikke le av deg men....tror ikke du må tenke sånn i hele tatt......Opp med humøret...dette er helt vanlig.....hvis du bekymrer deg for kreft så må du dra til legen da:)

klem

he..he...er nok bare jeg som ble litt redd..

får håpe det betyr at jeg er veldig frukt bar og blir gravid denne pp..ha..jaa

Annonse

ja får håpe det..hadde jeg vært gravid og fått dette,,men jeg er jo ikke det(enda)..så da begynner man å lure på hva det kan være..

takk for svar damer,,ble roligere nå:)

Gjorde det hos meg også en gang. Kom ikke mye, bare bittelitt og jeg var ikke gravid. Fortsetter det, så kan du jo ringe legen =) Tror ikke det er noe å bekymre seg over.

har hørt at slik kan skje i forbindelse med at en er alt for opptatt av og bli gravid .p blir nesten slik som med innbillt svangerskap. at en tenker så mye baby el osv at kroppen bynner og tulle litt hormonelt.

men ikke vet jeg :) det er nok ikke no farlig, har aldrig hørt om non som har hatt veske i brystene når de har hatt kreft? men enig med de andre om du er bekymret, stikk innom legen, bedre en gang for mye enn en for lite :)

Hei,

Ett av mine bryst produserer melk, selv når jeg ikke er gravid(har ikke fått barn). Det ser ikke ut som melk, men når jeg trykker på brystvorten kommer det ut bittelittegrann hvitt. Jeg gikk til legen, som henviste meg til mammografi hos en brystekspert. Han tok testet meg og forklarte det som følger: "ren darwinisme": for lenge, lenge siden var den noen kvinner som produserte melk uten å ha fått barn, disse kunne amme barn og bidra til at de levde opp. Disse kvinnene ble dermed hierarkisk sett på som attraktive og menn ville "parre" seg med dem. Jeg stammer dermed ned fra disse. I ettertid har jeg hørt om flere som produserer melk selvom de ikke har barn. Husk at det fortoner seg ikke som melk, men som litt verk eller noe...

Dette har ingenting med "innbilt svangerskap" å gjøre, rent biologisk.

Lykke til:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...