Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Jenta mi på 15 mnd ligger så urolig i senga, jeg finner henne alltid der hun "ikke" skal ligge. Feks som en krøll på hodeputen, eller langstrakt oppå dyna med hodet i fotenden osv. Jeg har derfor måtte ta på henne pysj og langermet body, hun blir da så kald av å ligge alle andre plasser enn under dyna. Og jeg må lukke vinduet når jeg selv skal legge meg, utover natta er jeg jo sjelden inne hos henne. Hva gjør dere for å roe barna, eller driver deres slik på også? Det går jo mot vinter, og jeg vil nødig bruke varme inne på soverommet hennes, det er jo så usunt.
Tingelingelate med to tomater Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 Lillegutt er også slik, virker som han ikke kan ha dyna oppå seg og ligger i alle mulige vinkler og retninger:-) Jeg lukker vinduet når han legger seg (om dt har stått åpent noen timer) eller når jeg legger meg (om vi lukker det opp når han legger seg). Han har bare nattdrakt og lester på seg. Er litt kald på føttene når han står opp, men blir ikke syk eller noe slikt av det. Og det virker som han sover godt når det er litt kaldt. Men så må jeg legge til at han er en ekstremt varm unge i utgangspunktet da:-) Men man kan jo ikke binde dem fast heller når de er blitt så store...Om de fryser så vil de nok våkne av det tenker jeg:-)
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 Sånn er snuppa mi også Hun ligger best når hun ligger OPPÅ dyna Helst med hodet i fotenden i tillegg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå